Wednesday, Mar 17, 2021

صفحه نخست » فاجعه کودک کشی یک مهندس ایرانی شرکت مایکروسافت

msft_031521.jpgویژه خبرنامه گویا - بر اساس اعلام دادستانی کینگ کانتی، در ۱۲ فوریه ماه گذشته یک زن جوان با پلیس تماس میگیرد و خبر میدهد که شوهر او، تلفنی خبر داده که گلوی فرزندشان و خودش را بریده و دیدارشان به قیامت موکول شده است.
امید مولا، همسر ۳۸ ساله این زن‌ در‌ حال حاضر تحت معالجه است و با ۵ میلیون دلار وثیقه در بازداشت است. اتهام او‌خشونت خانوادگی علیه فرزندش است. پیکر ماهان مولای ۸ ساله در‌ حالی پیدا شد که او غرق در خون بود و علت پزشکی قتل او، ایست قلبی ناشی از از دست دادن خون اعلام شده است. امید مولا کارشناس ارشد مایکروسافت بوده، در ایران و کانادا تحصیل کرده و از سال ۲۰۱۴ با خرید یک خانه ۴ خوابه در انگلیش هیل در شرق منطقه ردموند ساکن شده است.
زمانی که پلیس پس از تماس زن، با هماهنگس قضایی وارد خانه در بلوک ۱۴۶۰۰ خیابان ۱۷۹ منطقه کینگ کانتی شدند ساعت ۷ و ۵۹ دقیقه صبح بود، روز سه شنبه، ۵ دقیقه بهت مادر وارد خانه شد و پلیس ملنا حضور او می‌شد که در نهایت با شکستن قفل وارد خانه شدند.
با ورود ماموران، از آشپزخانه تا اتاق بالای پله‌ها غرق دز خون بود. پدر اما برخلاف فرزند، هنوز زنده، روی صندلی افتاده بود و یک چاقوی خونین، در زیر پاهای پسر جا گرفته است.
امید مولا در‌ سالهای گذشته در موضوعاتی معنوی و فلسفه تحقیقاتی کرده، و البته دوره‌های شیدایی را از سر گذرانده. و نشانه‌ای از مصرف مواد مخدر یا الکل در او نیست. با این حال به نظر نمیرسد دچار‌مشکل روانی جدی‌ای بوده باشد.
همچنین سوسابقه‌ای در کارنامه او به چشم نمیخورد.
اتهام او قتل درجه اول است و در حال حاضر مدعی است حافظه اش را از دست داده است.


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy