Friday, Mar 19, 2021

صفحه نخست » تصاویر غمگین شاهزاده ویلیام پس از مکالمه با شاهزاده هری

sad_032021.jpgدو شاهزاده که زنی آنها را متحد و زنی دیگر آنها را از هم جدا کرد

مصاحبه جنجالی مگان مارکل، همسر شاهزاده هری، نوه ملکه بریتانیا طی هفته‌های گذشته به صورت گسترده در رسانه‌های جهان منتشر شد.

برخی تحلیل‌گران رسانه‌ای بریتانیا از مگان به دلیل این مصاحبه جنجالی انتقاد کردند و گفتند شاهزاده هری و ویلیام، به‌واسطه ملکه دیانا با هم متحد شدند و اکنون زن دیگری (مگان) باعث جدایی این دو برادر شده است. دیانا، مادر این دو شاهزاده، در زمان حیات و حتی پس از مرگش، هری و ویلیام را با هم نزدیک کرده بود.

مصاحبه جنجالی مگان مارکل، همسر شاهزاده هری، نوه ملکه بریتانیا طی هفته‌های گذشته به صورت گسترده در رسانه‌های جهان منتشر شد.

11.jpgبرخی تحلیل‌گران رسانه‌ای بریتانیا از مگان به دلیل این مصاحبه جنجالی انتقاد کردند و گفتند شاهزاده هری و ویلیام، به‌واسطه ملکه دیانا با هم متحد شدند و اکنون زن دیگری (مگان) باعث جدایی این دو برادر شده است. دیانا، مادر این دو شاهزاده، در زمان حیات و حتی پس از مرگش، هری و ویلیام را با هم نزدیک کرده بود.

به گزارش روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» روزنامه‌نگاران این تصاویر را پس از مکالمه شاهزاده ویلیام با شاهزاده هری و پدرش چارلز از او گرفته بودند.

طبق این گزارش، گیل‌ کینگ، یکی از دوستان مگان و مجری برنامه تلویزیونی «CBS» گفت با هری و مگان صحبت کرده و آنها به او گفتند که شاهزاده هری در آخر هفته با پدر و برادرش ملاقات کرد. گیل‌ کینگ تاکید کرد که گفت‌وگوها بی‌نتیجه بود و هری و مگان از خانواده سلطنتی خواستند تا با مداخله مستقیم جلوی انتشار اخبار ناعادلانه، نادرست و دروغ مطبوعات را که «قطعا رویکردی نژادپرستانه» درباره مگان و هری دارند، بگیرند.

12.jpgکینگ که دوست صمیمی اپرا وینفری است، نتوانست نمونه‌هایی مستند یا دلایلی واضح از اظهاراتی که مگان به آنها اشاره کرده بود، ارائه دهد. اما گفته است که مگان «اسنادی» برای اثبات هر آنچه در مصاحبه خود با اپرا گفته است، در دست دارد.

دیلی میل می‌افزاید: «اگر اظهارات گیل کینگ در مورد جزئیات تماس‌ها درست باشد، به احتمال زیاد ویلیام و چارلز از نشت مکالمه به یک شخصیت رسانه‌ای آمریکایی شگفت‌زده خواهند شد».

کینگ صبح روز سه‌شنبه به «سی بی اس» گفت: «من سعی نمی‌کردم خبر بدست آورم، اما در واقع با آنها تماس گرفتم تا احساس آنها را بفهمم»

او افزود: «این یک واقعیت است که هری با برادرش ویلیام و پدرش چارلز صحبت کرده است، و من اطلاعاتی در این زمینه به دست آوردم که در کل آن گفت‌وگوها مثمر ثمر نبودند. اما هری و مگان خوشحال هستند که حداقل یک مکالمه‌ای را آغاز کرده اند».

13.jpgوی افزود: «من فکر می‌کنم آنچه هنوز آنها را آزار می‌دهد پافشاری کاخ باکینگهام بر حل مشکلات به صورت خصوصی و داخل خانواده سلطنتی است، اما هری و مگان معتقدند که این داستان‌های دروغین رسانه‌ها و مطبوعات به جایگاه مگان ضربه می‌زند».
این خبرنگار آمریکایی تأکید کرد که هنوز هیچ فردی از خانواده سلطنتی در این رابطه با مگان صحبت نکرده است.

او افزود: «هری و مگان هر دو می‌خواهند در این زمینه تا آنجا پیش بروند که مشکلات آنها در خانواده حل شود، چون در نهایت خانواده سلطنتی خانواده هری هستند».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy