Sunday, Mar 21, 2021

صفحه نخست » سریال سازی اطلاعات سپاه درباره ربودن روح‌الله زم

zam_032121.jpgرادیو فردا - سازمان اطلاعات سپاه که حامی اصلی تهیه و پخش سریال گاندو محسوب می‌شود، در تازه‌ترین بخش این سریال به ماجرای ربودن روح‌الله زم، مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز، پرداخته است.

بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداو سیما، این سریال از شبکه ۳ پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هم سکانسی از این سریال که ماموران را در حال انتقال روح‌الله زم به تهران نشان می‌دهد، در اکانت توییتر خود منتشر کرده است.

آقای زم که در فرانسه پناهنده بود، مهرماه سال ۹۷ در جریان سفری به عراق توسط ماموران امنیتی ایران ربوده شد و ۲۲ آذر سال گذشته، دادسرای عمومی و انقلاب تهران از اجرای حکم اعدام او خبر داد.

ربودن، پخش اعترافات اجباری آقای زم، روند غیرشفاف دادگاه و اجرای حکم اعدام روح‌الله زم واکنش‌های جهانی گسترده‌ای در پی داشته است و بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا، نهادهای مدافع حقوق بشر و شخصیت‌های سیاسی و مدنی آن را محکوم کردند.

با وجود این، مقام‌های سپاه پاسداران و قوه قضاییه از ربودن آقای زم، اعدام او و تعطیلی کانال تلگرامی آمدنیوز به عنوان یکی از دستاوردها و افتخارات خود یاد می‌کنند.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

سریال «گاندو ۲» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی، محصول موسسه فرهنگی هنری «شهید آوینی» است که زیر نظر «سازمان بسیج صداوسیما» فعالیت دارد.

در بخش اول سریال «گاندو» که توسط همین موسسه ساخته شد، ماجرای بازداشت جیسون رضائیان، خبرنگار واشینگتن‌پست، به‌ روایت سازمان اطلاعات سپاه به‌ تصویر کشیده شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy