Monday, Mar 22, 2021

صفحه نخست » ممنوع‌التصویری ملی پوش فوتبال ایران به علت انتشار پست اینستاگرامی

kazemian_032121.jpgالعربیه - جواد کاظمیان، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران، اعلام کرد که به علت «انتشار یک پست اینستاگرامی» ممنوع‌التصویر شده است.

او با انتشار یک استوری در اینستاگرام، خبر از ممنوع‌التصویری خود در تلویزیون داد.

کاظمیان قرار بود در یک برنامه نوروزی در سیمای ایران حضور پیدا کند که به او اطلاع می‌دهند، ممنوع‌التصویر شده است.

او برای توضیح این موضوع در استوری خود به طنز نوشت: «تو 40 سالگی ممنوع‌التصویر هم شدیم، حالا انگار من 24ایی تلویزیون بودم، من تصویرم رو تو این دنیا به زور تحمل می‌کنم».

پایگاه خبری «تابناک»، 13 ژانویه 2019، با انتشار گزارشی درباره پدیده ممنوع‌التصویری در صداوسیمای ایران نوشت که این رسانه اگرچه هر نوع ممنوع‌التصویری را رد کرده، ولی در این سازمان یک فایل اکسل برای این کار وجود دارد که در آن چهره‌های ممنوع‌التصویر اضافه یا پاک می‌شوند.

بر اساس این گزارش، هنوز علت مشخصی برای ممنوع‌التصویری در صداوسیمای ایران به صورت دقیق تعریف نشده اما دلایلی مانند اینکه یک فرد حاشیه‌ساز در برنامه‌ای حضور پیدا کند که علنی شدن حاشیه‌های او صداوسیما را زیر سؤال ببرد، می‌تواند دلیلی برای ممنوع‌التصویری باشد. همچنین رفتارهای خارج از استاندارد صداوسیما مانند بیان موضوعات یا انجام رفتاری خارج از عرف مرسوم در تلویزیون نیز می‌تواند منتهی به ممنوع‌التصویری شود.

طی روزهای اخیر در راستای اقدامات اینچنینی صداوسیمای ایران، یک هنرپیشه ایرانی به دلیل انتقاد از جنگ سوریه از یک برنامه نوروزی تلویزیون کنار گذاشته شد.

امیرحسین صدیق، هنرپیشه ایرانی و همسرش باران خوش‌اندام، از ویژه‌برنامه نوروزی «نوروزترین نوروز» که قرار بود این زوج اجرای آن را برعهده داشته باشند، حذف شدند.

خبرگزاری «فارس» و روزنامه «کیهان» رسانه‌های وابسته به تندروهای ایران، با انتشار مطالبی علیه صدیق او را متهم کردند که به آنچه آنها «مدافعان حرم» خواندند، توهین کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy