Saturday, Mar 27, 2021

صفحه نخست » شما که می خواستید ایران را بفروشید، دستکم به امریکا می فروختید که این همه بدبختی نکشیم!؛ ف. م. سخن

61EF750B-7D42-4918-8B50-71F4199D4268.pngخب به سلامتی و میمنت، قرارداد ۲۵ ساله جمهوری اسلامی و چین امضا شد، و وزرای خارجه ی دو کشور، به این مناسبت، آرنج به آرنج هم زدند و جلسه ی توافق را ترک کردند!

مبارکِ روح امام خمینی و حضرت امام خامنه ای که نتیجه ی انقلابی گری شان این شد و ایران دو دستی تقدیم چین شد.

والله ما نفهمیدیم مشکل ایرانِ زمان شاه، وابستگی به امریکا بود یا چه بود؟ ظاهرا انقلابی که صورت گرفت برای عدم وابستگی به امریکا بود.

ما کف دست مان را بو نکرده بودیم که آقایانی که بر ضد وابستگی مبارزه می کردند، خواهان فروش ایران به جای وابسته کردن آن بودند!

خب بحمدلله بعد از ۴۰ سال فهمیدیم که «وابستگی نه! فروش و واگذاری آری!»

البته هنوز مفاد قرار داد ۲۵ ساله منتشر نشده، و این که «مملکت بر باد رفت» را مردم می گویند، و چون مردم در این ۴۰ سال هیچ کدام از پیش بینی هایشان اشتباه نبوده، ما فکر می کنیم که این پیش بینی فروش مملکت به چینی ها هم اشتباه نباشد و عین حقیقت باشد.


حالا نکته ای هست که کماکان بر من معلوم نشده، و به قول آخوندها، محل بحث است و آن این که شما که می خواستید مملکت را بفروشید، خب آن را به امریکا می فروختید که این همه بدبختی و ذلت نکشیم!

جنس های امریکایی که بهتر از جنس های چینی ست بی برو برگرد!

مردم ایران فرهنگ امریکایی را بیشتر از فرهنگ چینی می شناسند بدون شک و تردید!

زبان انگلیسی که زبان دوم اکثریت قشر تحصیلکرده است بدون ذره ای اغراق!

فیلم های امریکایی در ایران بسیار بسیار محبوب است و شما از حسنعلی بقال هم که بپرسی اسم ده تا هنرپیشه خارجی را ببر، برای ات بیست تا اسم و سی تا فیلمی که بازی کرده اند ردیف می کند، اما از ده هزار نفر بپرس چند تا هنرپیشه چینی می شناسی، حداکثر جواب شان جکی چان و بروس لی خواهد بود که دومی را هم از زمان پادشاه فقید و سینما «کسری» می شناسند!

اگر مملکت را به امریکا می فروختید این همه بزن بزن با امریکایی ها نداشتیم و جنگ با عراق هم رخ نمی داد و نیازی به صدور تروریست به کشورهای مختلف نداشتیم.

این همه خانواده ها هم که دنبال گرفتن ویزای امریکا برای دیدار فرزندان شان هستند آواره ی کشورهای ترکی و عربی و غیره نمی شدند و حرمت ما ایرانیان سرِ جای خودش می ماند.

آن وقت شما گشتید و گشتید، ایران را به چین فروختید؟!

آن هم به قیمت مفت؟

این ها را من نمی گویم و قرار دادتان را هم نه من دیده ام نه کس دیگر ولی وقتی مردم می گویند فروختید یعنی فروختید! وقتی می گویند آزاده نامداریِ باردار را برای سر پوش گذاشتن بر این «فروش» و منحرف کردن افکار عمومی کشتید، لابد کشتید!

اصن به ما چه؟ مملکت ایران که متعلق به ما ایرانیان نیست. متعلق به حضرت امام خامنه ای و سپاه پاسداران و سید حسن نصرالله و بشار اسد است! آن وقت ما داریم خودمان را به خاطر این فروش پر ضرر تکه پاره می کنیم! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy