Tuesday, Apr 27, 2021

صفحه نخست » مأموریت ویژه ظریف برای بازارگرمی انتخابات، احیای برجام و نجات رژیم از فروپاشی، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr_2.jpgوقتی خمینی فتوا می‌دهد. که همه اصول و فروع دین را بخاطر نجات رژیم، می‌توان تا رفع خطر فروپاشی، تعطیل نمود. بدیهی است. بخاطر چنین مصلحت مهمی، می‌توان سلیمانی فرمانده مرده قدس را نیز، بدنام و هر دولتمرد دیگری را، برای نجات رژیم، قربانی نمود. حتی می‌توان، با ارباب روسی، جنگ زرگری و مصلحتی نمود.

از روسیه بد گفت و خود را طرفدار آمریکا نشان داد. تا با کلاه گذاشتن بر سر جو بایدن، که اخیرا با روسیه در افتاده، دل ریس جمهور آمریکا را بدست آورده، برجام را احیا و همچون زمان باراک اوباما، پولهای بادآورده دیگری، به عنوان باج، برای تحکیم پایه‌های قدرت رژیم بدست آورد. وی به عنوان عضو دائم شورای عالی امنیت رژیم، با این سخنان از پیش تنظیم و مدیریت شده، به هر دروغ مصلحتی و شانتاژ خبری و پروپاگاندای سیاسی نظامی دست می‌زند.

گفته‌ها، دروغ پردازی‌ها و ضبط صدا از سوی کسی که مرتب اعلام می‌کند. این مطالب خیلی مهم و عبور از خط قرمز‌های نظام و مخالف مصلحت روابط با روسیه است و با چرب کردن و مبالغه کردن در باصطلاح خطر افشای اسرار پشت پرده نظام، سعی می‌کند. اثر این سخنان و باور به آن را، صد چندان و ظریف را، شخصیتی مردمی و قهرمان افشاگری علیه راس هرم قدرت، معرفی نموده و مصلحتی، مصنوعی و دروغی بودن این ضبط صدا را، ماست مالی نموده، بر سر عالم و آدم و ملت ایران و مردم جهان کلاه بگذارد. تا هم از پیچ تاریخی انتخابات قلابی پیش رو، به سلامت عبور کنند و هم با بدست آوردن پول و امکانات اوبامایی، پدر خواندگی تروریسم اسلامی و رونق حمام خون‌های منطقه و جنگ‌های نیابتی را، جلا بخشیده، با حدّت و شدّت بیشتری ادامه دهند.

جان کلام ظریف، احیای پروسه خر داغ کنی پلیس خوب و پلیس بد، یعنی احیای پروژه اصلاح طلب و اصولگرا، برای کلاه گذاشتن بر سر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها، در مذاکرات جاری است. هدف، با یک تیر چند نشان زدن است: عبور بی خطر از انتخابات پیش رو، عبور از پیچ تاریخی تغییر رهبر قدیم با جدید، عبور از تحریم‌ها، با احیای برجام و بدست آوردن پول یا مفت، برای ادامه حیات این بساط اهریمنی و شرور و ادامه شرارت‌های منطقه‌ای و جهانی است.

مخلص کلام: با این شامورتی بازی‌ها، همه ما را بر سر کار گذاشته‌اند.

گول نخوریم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy