Tuesday, Apr 27, 2021

صفحه نخست » کشته‌شدن فرمانده تکاور سپاه اشنویه در ماموریت امنیتی

alarabiya_42521.jpgبرخی کاربران نوشتند که زرافشان توسط یک سرباز کشته شده است

العربیه - رسانه‌هاي ايران روز سه‌شنبه از کشته شدن سرگرد پاسدار وحید زرافشان، یکی از فرماندهان سپاه در منطقه اشنویه واقع در استان آذربایجان غربی خبر دادند.

خبرگزاری «فارس» به نقل روابط عمومی و تبلیغات سپاه آذربایجان‌غربی، گزارش داد که زرافشان فرمانده «گردان 310» سپاه اشنویه، روز دوشنبه، هنگام انجام «ماموریت امنیتی» کشته شده اما جزییات بیشتری را فاش نکرده است.

با این حال، برخی گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی از قتل زرافشان توسط یکی از سربازان تحت امرش خبر داده‌اند. برخی کاربران نوشتند که این سرباز بعد از اینکه توسط فرمانده‌اش مورد ضرب و شتم قرار گرفته با شلیک 6 گلوله زرافشان را به قتل رسانده است.

خبرگزاری فارس نوشت که این فرمانده اهل نقده است و قرار است فردا مراسم خاکسپاری او برگزار ‌شود.

کشته شدن دو تن از پاسداران در مریوان

منطقه اشنویه در شمال غربی ایران طی سال‌های گذشته شاهد درگیری مکرر میان سپاه پاسداران و گروه‌های کرد مخالف رژیم ایران که مستقر در کوههای هم مرز با عراق بوده است.

هفته گذشته نیز خبرگزاری رسمی ایران «ایرنا»، از کشته شدن دو پاسدار به نام‌های «عثمان جهانی» و «ناصر امینی» به دست افراد مسلح ناشناس در منطقه مریوان خبر داد.

این خبرگزاری گفت نیروهای سپاه روز چهارشنبه شب هفته گذشته در تبادل آتش میان گروههای مسلح کرد و سپاه در اطراف مریوان، در نزدیکی مرز عراق، دو تن از افراد مسلح کشته و تعدادی از آنها که زخمی شده بودند، فرار کردند

طی سال‌های اخیر منطقه کردستان ایران درگیریهای متعددی میان سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی از یک سو، و گروه‌های سیاسی کرد مخالف رژیم که می‌گویند برای «حق تعیین سرنوشت» مبارزه می‌کنند، صورت گرفته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy