Tuesday, May 11, 2021

صفحه نخست » ورود حاشیه ساز احمدی نژاد به وزارت کشور + درگیری طرفداران او

ثبت‌نام احمدی‌نژاد در انتخابات؛ از درگیری تا نقض پروتکل‌های بهداشتی

ایران وایر - «محمود احمدی نژاد»، رییس دولت‌های نهم و دهم، به عنوان نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

ثبت‌نام احمدی‌نژاد که روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ با جمعی از دوست‌دارانش در وزارت کشور انجام شد، با حواشی بسیاری همراه بود.

در هنگام ورود به دفتر ستاد ثبت‌نام در محل وزارت کشور، از ورود همراهان احمدی‌نژاد ممانعت کردند که موجب درگیری همراهان او با اعضای ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

بنابر قوانین وزارت کشور برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به شیوع ویروس کرونا، تنها یک شخص اجازه همراهی نامزد انتخابات ریاست جمهوری را دارد. این در حالی است که گروهی او را همراه می‌کردند.

«روح‌الله جمعه‌ای»، مشاور وزیر کشور با تایید درگیری در وزارت‌خانه توضیح داد: «متاسفانه شاهد بودیم علی‌رغم تمام تلاش‌ها از سوی عوامل اجرایی برای رعایت پروتکل‌ها، این پروتکل‌ها از طرف احمدی‌نژاد نقض شدند و فیلم های منتشره نشان می‌دهند درگیری ایجاد شد.»

در بیرون از ساختمان وزارت کشور نیز گروهی از دوست‌داران رییس دولت‌های نهم و دهم با سر دادن شعار «اصلاح‌طلب، اصول‌گرا، دیگه تمومه ماجرا»، از او حمایت کردند. این شعار پیش از این توسط مخالفان حکومت در اعتراضات سراسری مورد استفاده قرار گرفته بود.

احمدی‌نژاد در حین ثبت‌نام در واکنش به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه گفت: «اجازه دهید ثبت‌نام کنم ببینیم اصلا مدارکم را به رسمیت می‌شناسند یا نه!»

هم‌چنین در میان جمعیت زیادی که بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در محل وزارت کشور حاضر شده بودند، یک عروس و داماد حضور داشتند که گفتند به نمایندگی از مردم آمده‌‌اند که بگویند احمدی‌نژاد باید رییس دولت شود.

احمدی‌نژاد در سال ۱۳۹۶ هم برای انتخابات ریاست‌ جمهوری ثبت نام کرد که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران روز ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy