Thursday, May 20, 2021

صفحه نخست » ادعای تازه پدر بابک خرمدین: دامادم را با کمک دخترم کشتم

khoramdin_051821.jpgرادیو فردا - اکبر خرمدین، پدر بابک خرمدین، کارگردان مقتول، مدعی شده است سال ۹۰ با مشارکت دخترش، آرزو اقدام به قتل دامادش کرده است و سپس در سال ۹۷ اقدام به قتل آرزو کرده است.

روزنامه همشهری در گزارشی که روز پنج‌شنبه، ۳۰ اردیبهشت، منتشر کرده است، به نقل از اکبر خرمدین نوشته است که دلیل قتل دامادش «قاچاق آدم» و بدرفتاری با دخترش، آرزو بوده است.

بر اساس این گزارش، او بعد از قتل خواهرزاده‌اش به خانواده خواهرش گفته که او برای کار قاچاق به منطقه اشنویه رفته و بعد از مدتی که از او خبر نشد، همه گفتند که شاید قاچاقچی‌ها او را کشته‌اند.

اکبر خرمدین درباره انگیزه‌های کشتن دخترش هم گفته است که او پس از طلاق غیابی از شوهر مقتولش، معتاد و «فاسد» شده بود.

به گفته او، پسرش، بابک خرمدین پیشتر با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته در مورد قتل خواهرش توسط پدر و مادرش مشکوک شده بود.

به گفته آقای خرمدین، دختر دیگرش هم چهار ماه قبل با مراجعه به پلیس درباره خواهر مقتولش اعلام مفقودی کرده بود.

روز یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت بقایای جسد مثله‌شده بابک خرمدین، کارگردان سینمای ایران، در سطل زباله‌ای در شهرک اکباتان تهران کشف شده بود.

ساعاتی بعد پدر و مادر بابک خرمدین، در دادسرای جنایی اعتراف کردند که او را به قتل رسانده و جسد تکه‌تکه‌شده او را در سه نقطه تهران رها کرده‌اند.

پدر بابک خرمدین به اتهام مباشرت و مادر او به اتهام معاونت در قتل بازداشت هستند.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

آن‌ها در اعتراف‌شان اظهار کردند که داماد خانواده خرمدین در سال ۱۳۹۰ و دختر خانواده در سال ۱۳۹۷ را به همان روش یعنی تکه‌تکه کردن جسد و انتقال به سطل زباله، به قتل رساندند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy