Sunday, May 23, 2021

صفحه نخست » "ایشون خواهر شوهر مهناز افشار یعنی دختر محمدعلی رامین هستند"

کانال بچه پولدارهای تهران نوشت:

ایشون خواهر شوهر «مهناز افشار» یعنی دختر «محمدعلی رامین» معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم و در دولت نهم مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد. این خانم در ایران زندگی ‌می‌کند. پدرش به دلیل سانسور مطبوعات و ‌بستن روزنامه ها مرتکب نقض حقوق بشر شد.



رامین در تاریخ ۱۰ آبان ۱۳۸۸، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. از او به عنوان تحلیلگر سیاسی رئیس‌جمهور (احمدی‌نژاد) و مبدع بحث‌های مربوط به انکار هولوکاست نام برده می‌شود. دوره یکساله معاونت وی با ثبت رکورد جدیدی در توبیخ و توقیف مطبوعات منتقد دولت در تاریخ ایران همراه بود. با این وجود، وی در مصاحبه‌ای با روزنامه شرق، بستن روزنامه‌ها را یک دروغ بزرگ خواند و مدعی شد که برخوردی دوستانه با روزنامه‌نگاران داشته‌است. رامین، در ۲۹ آذر ۱۳۸۹ از سمت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برکنار و به جای وی، محمدجعفر محمدزاده، رئیس سابق دفتر محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس‌جمهور اسلامی ایران، به این مقام منصوب شد.

اتحادیه اروپا طی تصمیم مورخ ۴ فروردین ۱۳۹۱، هفده مقام ایرانی از جمله محمدعلی رامین را به دلیل نقشی که در نقض گسترده و شدید حقوق شهروندان ایرانی داشته‌اند، از ورود به کشورهای این اتحادیه محروم کرد. کلیه دارایی‌های این مقامات نیز در اروپا توقیف خواهد شد



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy