Sunday, May 23, 2021

صفحه نخست » شورای نگهبان در حال بررسی اقامت دختر علی لاریجانی در آمریکا است

ایران وایر - وبسایت دیدبان ایران نوشته است که بحث و بررسی درباره وضعیت اقامت دختر علی لاریجانی در کشور آمریکا یکی از دلایل تاخیر در اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان است.

به نوشته این وبسایت، فاطمه اردشیر لاریجانی دختر علی لاریجانی در آمریکا زندگی می‌کند و پیش از این رسانه های نزدیک به جبهه پایداری نسبت به آن هشدار داده بودند.

در سال ۱۳۹۷، فاکس‌نیوز، از رسانه‌های نزدیک به حزب جمهوری‌خواه آمریکا با انتشار گزارشی از زندگی فرزندان مقامات جمهوری اسلامی در این کشور نوشته بود: «مقام‌های ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند، اما بچه های خود را به ایالات متحده می‌فرستند.»

fatiLarijani2.jpgفاطمه لاریجانی

***

Larijani.jpgزهرا محقق

***

فاکس‌نیوز اطلاعاتی درباره وضعیت اقامت فاطمه اردشیر لاریجانی در آمریکا ارایه نکرده و مشخص نیست که وی شهروند آمریکا است یا اقامت دائم دارد.

دیدبان ایران همچنین تشکیک اعضای شورای نگهبان در سلامت جسمی «محسن رضایی» را از دیگر عوامل تاخیر در اعلام نامزدهای نهایی انتخابات اعلام کرده است.

به نوشته دیدبان ایران، محسن رضایی طی ساعات آینده می‌خواهد نگرانی شورای نگهبان در این رابطه را برطرف کند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده که جلسه نهایی این شورا برای بررسی صلاحیت‌ها روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy