Tuesday, May 25, 2021

صفحه نخست » کم کم داره از شورای نگهبان خوشم میاد!؛ ف. م. سخن

59B30E0E-6220-439B-A061-F26172C88791.pngشورای محترم نگهبان، در یک اقدام کم سابقه، هر چه نامزد انتخاباتی مشهور و غیر مشهور بود را رد صلاحیت کرد با این عنوان که این ها بانیان وضع موجود هستند!

آی دست شورای نگهبان عزیز درد نکند!

این جوری که شورای نگهبان زیر فرماندهی حضرت آیت الله جنتی معروف به «مَستر یودای جنگ ستارگان» پیش میره، دیگر نیازی به انقلاب کردن و سرنگون کردنِ حکومت اسلامی نازنین نیست چون امروزه هر کسی بر سر کار است یا قبلا بر سر کار بوده، بانی وضع موجود بوده و در راس همه ی آن ها شخص «سد علی خامنه ای»!

اگر شورای نگهبان دنبال «بانی اصلی وضع موجود» می گردد، بد نیست سوابق این شخص را که بالاتر از هر قدرتی در جمهوری اسلامی ست یک بررسی یی بفرماید، قطعا ایشان را هم رد صلاحیت خواهد کرد.

حالا می رسیم به اعضای خود شورای نگهبان که در راس اش حضرت آیت الله جنتی قرار دارد که منتخب آسدعلی ست و هر ابوالبشری در جمهوری اسلامی کاره ای بوده، به نوعی از فیلتر این شورا گذشته، و حل صلاحیت یا عدم صلاحیت آن ما را داخل دور و به قول کامپیوتر کار ها، «لوپ» پایان ناپذیر می اندازد که اگر سد علی بانی وضع موجود است، شورای نگهبان منتخب سد علی کجای این داستان قرار می گیرد و غیره و غیره.

باری اگر شورای نگهبان همینجوری به کار ش ادامه بدهد، دیگر کسی برای اداره ی مملکت باقی نمی ماند و باید از خارج رهبر و رییس جمهور و رییس مجلس و این ها را وارد کنیم! به لطف الهی!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy