Sunday, May 30, 2021

صفحه نخست » مراسم ازدواج آقای نخست وزیر چگونه برگزار شد؟

ایندیپندنت فارسی - سارا باقری

درحالی‌که اهالی پادشاهی بریتانیا گمان می‌کردند مراسم ازدواج نخست وزیرشان تابستان سال آینده برگزار خواهد شد، بوریس جانسون در مراسمی مخفیانه با شریک زندگی‌اش، کری سیموندز، در کلیسای جامع وست‌مینستر ازدواج کرد.

aaa.jpgنخست‌وزیر و خانم سیموندز روز شنبه در یک مراسم کوچک دوستانه و خانوادگی، پیمان زناشویی بستند. گفته می‌شود که تنها افراد معدودی، از جمله چند نفر در کلیسا، از برگزاری این مراسم اطلاع داشتند.

طبق قوانین محدودیت برگزاری جشن‌ها در انگلستان، تنها ۳۰ مهمان شامل دوستان صمیمی و اقوام به این مراسم دعوت‌شده بودند.

هنوز تصویری از این مراسم منتشرنشده است، اما عروس و داماد در مهمانی بعد از اجرای عقد، در باغچه ساختمان نخست‌وزیری یک عکس یادگاری انداخته‌اند که در آن بوریس جانسون با موهای مرتب و کراوات آبی به چهره عروسش که تاج کلی بر سر گذاشته است، نگاه می‌کند.

حساب توییتر گربه ساختمان شماره ۱۰، لری، درباره این مراسم نوشت: «صبح که موهایش را شانه کرد به او مشکوک شدم.» اشاره لری به موهای همیشه آشفته آقای جانسون است.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

عروس اما همیشه آراسته و مرتب در انظار عمومی ظاهرشده است. پیراهنی هم که برای مراسم عقد پوشید، بسیار برازنده و مناسب فصل انتخاب‌شده بود.

لباس عروسی سیموندز، مدلی آبشاری و طبقه‌دار بود با پارچه ظریف توری که با سوزن‌دوزی‌ها و گلدوزی‌ برگ‌، آراسته‌شده بود و کریستوس کوستارلوس (Christos Costarellos)، طراح لباس یونانی، آن را طراحی‌ کرده است. قیمت این لباس عروس ۳۶۷۰ دلار است و سیموندز در آن با موهایی که با تاج گلی آراسته‌شده بود، درخشید.

این لباس بخشی از یک مجموعه پوشاک عروس Net-A-Porter است که می‌گوید برای زنانی دوخته‌شده است که «از درخشیدن نمی‌ترسند». عروس جواهری به خود نیاویخته بود و تنها به دو حلقه طلا روی انگشت حلقه و اشاره بسنده کرد.

عروس و داماد تا کنون رکوردهای زیادی را در تاریخ سیاسی بریتانیا جابه‌جا کرده‌اند. سیموندز جوان‌ترین شریک زندگی یک نخست‌وزیر است و تا پیش از آن‌ها، تنها یک نفردر زمان نخست‌وزیری‌اش ازدواج‌کرده است. این ازدواج اول عروس است که یک پسر هم از آقای جانسون دارد، اما داماد دو بار جدا شده است و تعداد فرزندانش را هم زیاد مایل نیست علنی کند. او از همسر قبلی‌اش ۴ فرزند دارد و احتمالاً دو فرزند دیگر هم حاصل روابط خارج از ازدواجش هستند. یک بار دادگاهی حکم داد که افکار عمومی باید واقعیت را درباره فرزندان آقای جانسون بداند، اما افشاگری‌ها تأثیری روی رأی آوردن آقای جانسون نیاورد و او توانست از طرف حزب محافظه‌کارش نخست‌وزیر شود.

هنوز نمی‌دانیم که آیا این زوج همچنان بر سر قرارشان با مهمانان برای جشن بزرگ عروسی در تابستان سال بعد هستند یا نه، و یا این که آقای جانسون تا آن زمان هم نخست‌وزیر بریتانیا خواهد بود یا خیر.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy