Sunday, May 30, 2021

صفحه نخست » تهدید سعید قاسمی: ظریف و احمدی‌نژاد جرئت دارند به کف خیابان بیایند

ghassemi_053021.jpgایندیپندنت فارسی - سعید قاسمی، از اعضای سپاه پاسداران با توهین به محمود احمدی‌نژاد، محمدجواد ظریف، عفت مرعشی، حسن روحانی و افرادی که دست به تحریم انتخابات جمهوری اسلامی زده‌اند، با ادبیاتی تند آنها را تهدید کرد که اگر به خیابان بیایند، با برخورد او و گروهش مواجه خواهند شد.

او پیش‌تر از حامیان احمدی‌نژاد محسوب می‌شد، اما در پی تغییر مواضع رئیس‌جمهوری پیشین جمهوری اسلامی، به صف مخالفان او پیوست.

در ویدئویی که از قاسمی منتشر شده، وی احمدی‌نژاد را متهم به خوردن «دلستر الکلی» کرد و گفت که موسوی هم با آن پایگاه اجتماعی و روابطش نتوانست کاری بکند و احمدی‌نژاد هم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

سعید قاسمی حسین الله‌کرم، مسعود ده‌نمکی، سعید قاسمی، حجت‌الاسلام پروازی، عبدالحسین محتشم، امیر فرشاد ابراهیمی، حمید استاد و کیانوش مظفری از عناصر سرشناس جریان انصار حزب الله بودند که در این میان امیرفرشاد ابراهیمی و کیانوش مظفری از این گروه جدا شدند. او از دهه ۷۰ به بعد مسئولیت حمله به شخصیت‌های مهم سیاسی و بر هم زدن نشست‌ها و سخنرانی‌های افرادی مانند محمد خاتمی، عبدالکریم سروش را برعهده داشت.

انصار حزب الله همچنین به‌عنوان متهم اصلی حمله به خوابگاه دانشجویان در سال ۷۸، حمله به سینما قدس، آتش زدن انتشارات مرغ آمین و ده‌ها نشست و سخنرانی دیگر شناخته می‌شود. این گروه از کشتار مجله شارلی ابدو در فرانسه نیز حمایت کرده است.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

به گفته علی‌اکبر ناطق نوری، برخوردهای خشونت‌آمیز با افراد به اصطلاح بدحجاب نیز برعهده اعضای گروه انصار حزب‌الله بوده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy