Tuesday, Jun 1, 2021

صفحه نخست » وکیل خواهر بابک خرمدین از «نشردهندگان اکاذیب» شکایت می‌کند

khoramdin.jpg رادیو فردا - وکیل خواهر بابک خرمدین اعلام کرد از کسانی که به انتشار مسائل مربوط به این پرونده در فضای مجازی، نشر اکاذیب و طرح ادعاهای واهی یا ساخت فیلم و مستند بدون دستور مقام قضائی اقدام کرده‌اند شکایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، مهدیه درویش‌وند، وکیل آزیتا خرمدین، ضمن تأکید بر تخطی از قوانین و مقررات در این پرونده، مواردی چون تجاوز پدر خانواده به آرزو خرمدین را «قصه‌پردازی‌های بلاوجه» خواند.

خانم درویش‌وند همچنین انتشار اسامی و تصاویر و حتی مصاحبه متهمان این پرونده در همان مراحل تحقیقات مقدماتی در فضای مجازی را از نمونه‌های تخطی قانونی و تعرض به حقوق و حریم شخصی خانواده خرمدین ذکر و تأکید کرد تحقیقات مقدماتی در دادسرا باید محرمانه می‌بود.

مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

روز یک‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت، بقایای جسد مثله‌شده بابک خرمدین، کارگردان سینمای ایران، در سطل زباله‌ای در شهرک اکباتان تهران کشف شد.

ساعاتی بعد پدر و مادر او در دادسرای جنایی اعتراف کردند که او را به قتل رسانده و جسد تکه‌تکه‌شده او را در سه نقطه تهران رها کرده‌اند.

آن‌ها در اعتراف‌شان اظهار کردند که داماد خانواده خرمدین را در سال ۱۳۹۰ و دختر خانواده را هم در سال ۱۳۹۷ به همان روش یعنی تکه‌تکه کردن جسد و انتقال به سطل زباله به قتل رسانده‌اند.

هم‌اکنون پدر بابک خرمدین به اتهام مباشرت و مادر او به اتهام معاونت در قتل بازداشت هستند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy