Tuesday, Jun 8, 2021

صفحه نخست » راننده کامیون در کانادا چهار عضو یک خانواده مسلمان را زیر گرفت و کشت

terror_060821.jpgدویچه وله - پلیس کانادا گفته است یک راننده کامیون عامدانه با انگیزه نژادپرستانه اعضای یک خانواده مسلمان را زیر گرفت. چهار عضو این خانواده کشته شدند و تننها یک کودک ۹ ساله با جراحاتی سنگین زنده ماند. پلیس راننده کامیون را دستگیر کرد.

پلیس شهر لندن در استان انتاریو کانادا از یک حمله با انگیزه نژادپرستانه به مسلمانان خبر داد. پلیس گفت حمله با کامیون به یک خانواده مسلمان اقدامی عمدی بوده و قربانیان تنها به دلیل عقاید اسلامی خود مورد هدف قرار گرفته‌اند.

به گفته پلیس شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد این حمله یک عمل از پیش برنامه‌ریزی شده بوده است.

حادثه حمله با کامیون به این خانواده مسلمان عصر روز یکشنبه ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) در لندن، شهری نه چندان دور از تورنتو اتفاق افتاده است.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

راننده ۲۰ ساله کامیون در پیاده‌رو به پنج نفر برخورد کرد و سپس از محل گریخت اما بعدا پلیس او را دستگیر کرد.

در این حمله مادربزرگ ۷۴ ساله خانواده، مرد ۴۶ ساله به همراه زن ۴۴ ساله‌اش و همچنین دختر ۱۵ ساله آنها جان خود را از دست دادند و تنها کودک ۹ ساله آنها با جراحاتی سنگین به بیمارستان منتقل شده است.

در گزارش‌ها آمده است که راننده کامیون هیچ ارتباطی با خانواده کشته‌شده نداشته است.

جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا ضمن ابراز همدردی با خانواده کشته‌شدگان در توییتر خود نوشت از این اتفاق "وحشت‌زده" شده است.

ترودو به خانواده‌ قربانیان تسلیت گفت و از مسلمانان کانادا حمایت کرد. نخست‌وزیر کانادا تاکید کرد که اسلام‌هراسی جایی در جامعه ندارد و نفرت علیه مسلمانان باید متوقف شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy