Saturday, Jun 19, 2021

صفحه نخست » واکنش تاجزاده به پیروزی رئیسی

tajzadeh_061921.jpgرهبر بر همه نهادها سیطره یافت

ایران وایر - مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی و نامزد ردصلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی ابراهیم رئیسی در این انتخابات واکنش نشان داد.

تاجزاده روز شنبه ۲۹ خرداد در توییتر خود نوشت: «با پیروزی رئیسی در انتخاباتی مهندسی‌شده و غیررقابتی، رهبر بر تمام نهادها سیطره یافت.»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: «اگر حکومت یکدست مشکلات اقتصادی را حل کند و حقوق مردم را پاس‌دارد، حمایتش می‌کنیم. در مقابل بی‌اعتنایی به منافع ملت و/یا تجاوز به حقوق شهروندان، می‌ایستیم و پاسخگویش می‌کنیم.»

ستاد انتخابات کشور اعلام کرده است که بر اساس شمارش ۹۰ درصد آرا، ابراهیم رئیسی ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای به دست آورده و پیروز شده است.

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در اولین واکنش به انتخابات ریاست جمهوری در پیامی گفته است که «پیروز بزرگ انتخابات دیروز، ملت ایران است که یک‌بار دیگر در برابر تبلیغات رسانه‌های مزدور دشمن و وسوسه‌ی خام‌اندیشان و بدخواهان، قد برافراشت و حضور خود در قلب میدان سیاسی کشور را نشان داد.»

وی در بخشی از پیام خود از شورای نگهبان هم تشکر کرده است.

وزارت کشور ایران تعداد شرکت‌کنندگان در انتخابات را ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر اعلام کرده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

در گزارش وزارت کشور آمده است که محسن رضایی سه میلیون و ۳۰۰ هزار رای، ناصر همتی دو میلیون و ۴۰۰ هزار رای، و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی یک میلیون رای کسب کرده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy