Wednesday, Jun 23, 2021

صفحه نخست » شبکه تلویزیونی اسرائیل در دبی دفتر دایر می‌کند

pendent22-1.jpgایندیپندنت فارسی - شبکه تلویزیونی «آی۲۴» اسرائیل روز دوشنبه گفت که در دبی دفتر نمایندگی دایر خواهد کرد.

این اولین رسانه اسرائیلی است که پس از عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و امارات متحده عربی، در امارات دفتر باز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، فرانک ملول، مدیر عامل شبکه اسرائیلی گفت: «در سال گذشته شاهد تغییرات دیپلماتیکی بوده‌ایم که به ما امکان برقراری روابط تجاری و فرصت‌های همکاری می‌دهد.»

او افزود: «تاسیس دفتر ما در شهر رسانه‌های دبی به ما موقعیتی استراتژیک می‌دهد تا پوشش خود از خاورمیانه را از قلب صنعت رسانه منطقه گسترش دهیم.»

شبکه تلویزیونی «آی۲۴» یک رشته توافق با امارات اعلام کرد، از جمله تبادل محتوا با ناشر نشریه انگلیسی زبان «گلف نیوز»، و موافقتنامه تبلیغاتی با وزارت گردشگری امارات متحده عربی.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

مونا المری، مدیرکل دفتر رسانه‌ای دولت دبی از «همکاری میان بخش‌های رسانه‌ای امارات و اسرائیل» استقبال کرد، و ماجد السویدی، مدیر شهر رسانه‌ای دبی، گفت که تاسیس دفتر شبکه تلویزیونی «آی۲۴» در این منطقه، به تنوع جهانی رسانه‌ها کمک می‌کند.

دو شرکت ارتباطی عمده امارات، «اتیسلات» و «دی‌یو» محتوای تولیدی آی۲۴ را که به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسوی تهیه می‌شود، منتشر خواهند کرد.

زمستان سال گذشته، شبکه اسرائیلی توافقنامه‌ای با ابوظبی برای تبادل محتوای گزارشی و آرشیوی امضا کرد.

در پی امضای توافق عادی‌سازی روابط، اسرائیل توافق‌های اولیه‌ای هم با امارات و بحرین در زمینه گردشگری، هواپیمایی و خدمات مالی امضا کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy