Tuesday, Jun 29, 2021

صفحه نخست » آراء باطله مانند ماهی اوزون برون حلال شد، ابومالش

uzunbrun.jpgاستقبال زیاد ازجلسه پرسش و پاسخ من نشان داد که فهمیده ترازآن هستنم که فکر می‌کردم، برای همین تصمیم گرفتم که به معاندین و ضد انقلاب هم فرصت سوال داده شود شاید که به راه راست هدایت شوند. ابتدا با منطق مستدل اسلامی که مصداق "گر بر سر فولاد نهی نرم شود " است با آنها بحث می‌کنم و اگر دیدم آن ها" نرود میخ آهنین در سنگ" هستند ونور اسلام بر قلب آنها نمی‌تابد، آن‌ها را به برادران بازجو معرفی می‌کنم تا نور اسلام را به زوربرقلب آنها بتابانند. البته این روش فیزیکی می‌تواند خیلی دردآور باشد. اینک می‌پردازم به سئوالات.

سئوال: بنده سرسوزنی به جمهوری اسلامی اعتقاد نداشته و از فقه هم سررشته ندارم، برای همین می‌خواهم این سوال را از شما بپرسم که چطور ممکن است که آراء باطله چهار روز قبل از انتخابات حرام وچند روز پس از انتخابات حلال شود.
پاسخ: کسانی که مثل من که سن وسالی دارند یادشان می‌آید که اوایل انقلاب ماهی اوزون برون حرام بود، چون می‌گفتند فلس ندارد. روایات مختلفی درباره حلال شدن آن گفته می‌شود یکی از آنها این است که سعی کردند آن را از کیسه رد کنند و چون کمی فلس داشت رد نشد ودر نتیجه حلال شد. در فقه نظام مقدس ما از این کیسه‌ها زیاد وجود دارد. حتما بدانید آراء باطله از کیسه رد نشده و برای همین حلال شده است. مزیت بزرگ فقه کیسه‌ای این است که اگرصاحب فتوا بخواهد از کیسه رد می‌شود و اگر نخواهد رد نمیشود. مطمئن باشید که اگر لازم شد آراء باطله واجب هم می‌شود و اگر کسی واجب بودن آن را قبول نکند، واجبی خوراندن به او واجب می‌شود.
سئوال: من یک خواهر بسیجی هستم و عادت دارم که روزی چند بار تصویر مبارک امام را ببوسم، حالت خلسه و آرامش به من می‌دهد، از زمانی که رهبری فتوا دادند بوسیدن تصویر امام اگرخوف افتادن به گناه نباشد ایرادی ندارد، بنده هر وقت تصویر مبارک ایشان را می‌بوسم حالت ازدواج به من دست می‌دهد وخیلی دلم می‌خواهد بروم بیرون و یک کمی افساد فی الارض کنم وعفت عمومی را لکه دار کنم. بعد از فتوای رهبری از دیدن تصویر ایشان حالی به حالی می‌شوم، می‌دانم باور کردنش سخت است برای اینکه ایشان در حیاتشان هم هیچ‌کس را حالی به حالی نمی‌کردند و من هم تا وقتی که رهبری این فتوا را نداده بودند، مشکلی نداشتم.
پاسخ: از حالی به حالی شدن شما تعجب می‌کنم، برای اینکه نه تنها کسی از نظر کردن به حضرت امام حالی به حالی نمی‌شد بلکه ازوقتی قدم مبارکشان را بر خاک ایران گذاشتند دیگرحالی برای ملت ایران باقی نماند که حالی به حالی شوند. اگر دوباره عکس امام را بوسیدید و آن حالت ناشایست به شما دست داد تصاویر اعضای محترم مجلس خبرگان که در حال چرت زدن هستند نگاه کنید، بلافاصله حالت حالی به حالی‌تان می‌خوابد، اگر نخوابید مشکل از شماست به یک سکسولوژیست اسلامی مراجعه کنید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy