Wednesday, Jun 30, 2021

صفحه نخست » الکس کیست؟ اعدام در انتظار قاچاقچی دختران ایرانی برای تن فروشی

alex_062821.jpgرکنا نوشت، الکس قاچاقچی دختران ایرانی در انتظار اعدام است. الکس که از دختران ایرانی سوء استفاده می کرد به این جرم بازداشت شد. الکس تا کنون از دختران زیادی بهره جنسی برده است. او اکنون پس از مدت 3 سال با تلاش اینترپل به ایران بازگشت . الکس این تبهکار حرفه ای سرکرده باند جنایتکارانه ای بود که اکنون اعدام در انتظارش است.

***

ایران وایر - پرونده «شهروز سخنوری» شناخته شده با نام «الکس» که گفته شده قاچاقچی دختران ایرانی است، با اتهام «افساد فی الارض» جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اعاده شد.

باشگاه خبرنگاران، روز چهارشنبه ۹ تیر۱۴۰۰ با انتشار این خبر نوشت که الکس به مدت ۳ سال دختران ایرانی را به هدف «بهره‌کشی جنسی» به خارج از ایران قاچاق می‌کرد و به فروش می‌رساند.

براساس این گزارش پس از رصد اطلاعاتی توسط نیروی انتظامی این متهم حدود یک سال پیش با هماهنگی پلیس اینترپل، در مالزی بازداشت و به ایران منتقل کرد.

پیش از این در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، باشگاه خبرنگاران نوشته بود آقای سخنوری «برای آن که بتواند در ایران امنیت نیروهای خود را تأمین کند، چند حامی با نفوذ در میان مسئولان برای خود پیدا کرد. یکی از این حامیان با نام مستعار « دُکی» از مسئولان با نفوذ دولتی بود که در چند مورد دختران باند الکس را از بازداشت نیروی انتظامی آزاد کرده بود. »

سخنوری پیش از این از آمریکا دیپورت و در دوبی ساکن بود؛ پس از آن نیز به دلیل ارتکاب جرم به زندان رفت و از دوبی دیپورت شد. او اردیبهشت ۱۳۹۹ در مالزی بازداشت شد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

از جزئیات پرونده شهروز سخنوری تا کنون اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy