Thursday, Jul 1, 2021

صفحه نخست » حکم ۸ سال حبس قهرمان موتور کراس بانوان

motorcross_070121.jpgایران وایر - «محمد هادی عرفانیان کاسب»، وکیل پایه یک دادگستری در حساب توییتر خود اعلام کرد رای غیابی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران در مورد «شهرزاد نظیفی»، شهروند بهایی و قهرمان موتور کراس بانوان مبنی بر هشت سال حبس تعزیری و مجازات تکمیلی در واخواهی عینا تایید شد.

این وکیل دادگستری نوشت: «عجیب‌تر این‌که دلیل تایید عینی رای، اطلاع‌رسانی که صورت گرفته بیان گردید، نه محتویات پرونده و دفاعیات این‌جانب و موکل.»

در اواسط خرداد ۱۴۰۰، شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی «افشاری»، شهرزاد نظیفی را به اتهام اداره کردن گروه‌ها و دستجات غیرقانونی (مراد جامعه بهایی است) به قصد برهم زدن امنیت کشور به هشت سال حبس تعزیری محکوم کرد.

هم‌چنین به عنوان مجازات تکمیلی، نظیفی به دو سال ممنوعیت خروج از کشور و ارایه خدمات اجباری به افراد دارای معلولیت ذهنی به مدت دو ماه، روزی چهار ساعت محکوم شد.

motorcross.jpgشهرزاد نظیفی اولین بانوی سکودار در دو رشته موتورسواری «کراس» و «ریس» در ایران است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

او به همراه همسرش «مهرشاد نراقی» و دو فرزندشان «مرآت» و «نورا»، همگی از قهرمانان موتورکراس ایران هستند که دو سال است به دلیل اعتقاد به آیین بهایی، از فعالیت‌های ورزشی، از جمله حضور در پیست موتورسواری، شرکت در مسابقات و تمرین و آموزش موتورسواری محروم شده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy