Friday, Jul 2, 2021

صفحه نخست » محمدرضا عارف به ضرغامی: هنوز باورمان نشده که داریم حکومت می‌کنیم

zarghami_070221.jpgایران وایر - «عزت‌الله ضرغامی» با انتشار تصویری از صرف صبحانه در کنار «محمدرضا عارف»، در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «هنوز باورمان نشده که داریم حکومت می‌کنیم.»

به گزارش «اصلاحات‌نیوز»، عزت‌الله ضرغامی، رییس سابق صداوسیما و نامزد رد صلاحیت شده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران به نقل از محمدرضا عارف، سیاست‌مدار اصلاح‌طلب نوشت: «می‌گوید هنوز باورمان نشده که داریم حکومت می‌کنیم والا خیلی از کارها را انجام نمی‌دهیم. در این خصوص با او موافقم. می‌گوید هنوز مانند دوران دانشجویی می‌خواهیم شیشه بشکنیم و امتیاز بگیریم، البته به روش‌های دیگر.»

به گفته ضرغامی، محمدرضا عارف معتقد است که قطار نظام جمهوری اسلامی در هر ایستگاه به جای این که مسافران جدیدی را سوار کند، عده‌ای از سرنشینان وفادار را به زور پیاده کرده و روز به روز دایره را تنگ‌تر می‌کند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

ضرغامی در بخش دیگری از این یادداشت آورده است: «او خودش بی سروصدا منشأ خدمات مهمی در کشور بوده است. اما اهل پروپاگاندا و هیاهو نیست. از اینکه برخی متولیان امور به جای حل مسائل به نفع مردم، اختلافات را به رسانه‌ها می‌کشند و فرافکنی می‌کنند، دل پری دارد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy