Monday, Jul 5, 2021

صفحه نخست » آیا مموتی دچار ضربه مغزی شده است؟!؛ ف. م. سخن

E4E5D08B-0104-4338-A620-A7E6DBD646EE.pngشگفتی های انتخابات ۱۴۰۰ روز به روز بیشتر می شود.

از مواردی که کمتر به آن پرداخته شده، یکی هم دگرگونی عجیب و عمیق محمود احمد نژاد، معروف به «محمود هاله» و «مموتی» است که در تحولی شگفت انگیز، از این رو به آن رو شده است!

می دانم، عده ی زیادی بعد از خواندن این مطلب خواهند گفت که این هم یکی از بازی های حکومت است و حکومت می خواهد مردم را سرگرم کند و تو بازی نخور و غیره و غیره.

والله من هم گاگول نیستم و این بازی ها را می شناسم! ولی تحول احمدی نژاد یک ذره دو ذره نیست که بگوییم دارد فیلم بازی می کند.

موضوع از دو حال خارج نیست:
یا محمود در سال های ریاست جمهوری اش داشت ما را فیلم می کرد و الان دارد چهره ی واقعی اش را به عنوان آدمی که حرف زدن اش را بلد است و مزخرف به هم نمی بافد و در مقابل حکومت ایستاده نشان می دهد؛ یا «الان» دارد ما را فیلم می کند که چنین فیلم کردنی از مارلون براندو هم بر نمی آمد چه برسد به محمود، کاشف دختر ۱۶ ساله ای که در آشپزخانه ی منزل شان با کیت الکترونیکی که داداشش از لاله زار برای اش خریده بود، انرژی اتمی تولید می کرد!

حالا ممکن است بگویید چون محمود دارد ساز مخالف حکومت می زند، برای تو تبدیل به چهره ی شگفت انگیز شده است!

نخیر!

اصلا گفتار و رفتار و کردار این جناب، به قول خودش ۳۶۰ درجه تحول پیدا کرده است!

اگر محمود دارویی چیزی خورده که چنین تغییراتی در او حاصل کرده، این دارو را معرفی کند شاید به کار عده ی دیگری از حکومتیان هم بیاید.

من یک پیشنهاد دارم:
حالا که محمود دارد در نقش یک آدم معقول در عرصه ی سیاست ایران سخن می گوید، از ایشان بپرسیم جریان انتخابات سال ۸۸ و بالا رفتن ناگهانی آرای او، و پایین آمدن ناگهانی آرای میر حسین و اتفاقات رخ داده در فاصله ی چُرت ملیح آقای کروبی چه بوده تا از خُماری آن سال ها بیرون بیاییم.

قول هم می دهیم اگر مموتی حقیقت را بگوید، در دوره ی بعد به او برای رییس جمهور شدن رای بدهیم! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy