Saturday, Jul 10, 2021

صفحه نخست » ازدحام و انتظار شبانه و بیهوشی مسافران ایرانی در مرز ارمنستان

armenia_061021.jpgصدای آمریکا - سخنگوی گمرک ایران، روح‌الله لطیفی، از ازدحام شهروندان ایرانی در مرز ایران و ارمنستان در ۴۸ ساعت گذشته سخن گفته است.

به گزارش الینا، روح‌الله لطیفی، گفته است «به یکباره» ورود مسافران به مرز ایران و ارمنستان افزایش یافته و در طی ۴۸ ساعت گذشته دستکم ۱۸۰۰ مسافر ایرانی وارد مرز نوردوز شدند و تقاضای سفر به ارمنستان را داشتند.

یکی از مسافران ایرانی نیز در مرز ارمنستان به خبرگزاری ایلنا گفت: «آنقدر صف مسافران بر روی پل ورودی کشور ارمنستان طولانی و ازدحام زیاد است که چند مسافر به دلیل گرما و انتظار برای انجام تست پی سی آر بیهوش شدند و از این رو ارمنستان چند دستگاه آمبولانس در این نقطه مرزی مستقر کرده‌ است.»

در گزارش ایلنا توضیحی در باره دلیل ازدحام شهروندان ایرانی در مرز ارمنستان ارائه نداده است. ‌اما صدای آمریکا در گزارش‌‌های قبلی خود با اشاره به روند کند واکسیناسیون در ایران و موج پنجم شیوع ویروس کرونا، از سفر شهروندان ایرانی به ارمنستان برای دریافت واکسن کرونا خبر داده بود.

آمار وزارت بهداشت ایران نشان می‌دهد از ۱۷ تا ۱۸ تیر، ۱۶ هزار و ۵۹۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایران تایید شده است. همچنین در این مدت ۱۴۶ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy