Monday, Jul 12, 2021

صفحه نخست » ۴ مدل حاضر در افتتاحیه پارچه فروشی مهاباد بازداشت شدند

model_060921.jpg

خبر تکمیلی:

ایران وایر - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهاباد از بازداشت ۵ نفر در پی برگزاری مراسم افتتاحیه یک واحد صنفی پارچه فروشی «بدون رعایت حجاب اسلامی» خبر داد.

روز گذشته ویدیویی از این مراسم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن تعدادی زن با لباس‌های مجلسی به‌عنوان مدل حضور داشتند.

مهراب پوراکبر، دادستان مهاباد گفته افراد بازداشت شده شامل صاحب مغازه و کسانی هستند که به عنوان مدل در هنگام افتتاح آن حضور داشتند.

رعایت نکردن «عرف و اخلاق»، استفاده از «تبلیغات نامتعارف» و همچنین، حضور زنان بدون رعایت «موازین شرعی» از اتهامات اصلی برگزارکنندگان مراسم افتتاحیه این واحد صنفی اعلام شده است.

روز گذشته اکبر تایوغ، مسئول روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی نیز از ورود «قاطعانه» دادستانی و پلمب این واحد صنفی خبر داده بود.

اعلام خبر بازداشت این افراد با واکنش منفی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شده و بسیاری آن را نشانه سرکوب گسترده آزادی‌های اجتماعی در ایران دانسته‌اند.

یک پارچه فروشی در مهاباد به دلیل حضور مدل‌های بی حجاب پلمب شد

ایران وایر - در پی برگزاری مراسم افتتاحیه یک پارچه فروشی در مهاباد با حضور مدل‌های زن، این واحد صنفی پلمب و صاحب آن بازداشت شد.

اکبر تایوغ، مسئول روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی گفت هفته گذشته یک واحد پارچه فروشی در مهاباد اقدام به مراسم افتتاحیه «غیراخلاقی» و «استفاده از تبلیغات نامتعارف» در این شهر کرده بود که به محض اطلاع دادستان این شهرستان پیگیر این موضوع شد.

وی ادامه داد: با ورود «قاطعانه» دادستانی مهاباد ضمن پلمب این واحد پارچه فروشی صاحب مغازه شناسایی و تحویل مقامات قضائی شد و سایر عوامل دخیل نیز شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

مسئول روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی افزود: این پرونده هم اکنون توسط دادستانی مهاباد در دست بررسی و نتایج آن بعد از مشخص شدن اطلاع رسانی می‌شود.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

در ویدیویی که از مراسم افتتاحیه این پارچه‌فروشی در مهاباد منتشر شده است، تعدادی خانم بدون حجاب حضور دارند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy