Wednesday, Jul 14, 2021

صفحه نخست » انفجار مهیب در غرب تهران

ایران اینترنشنال - جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت که صدای انفجار شنیده شده طی بامداد پنج‌شنبه در شهران، ناشی از یک انفجار در اثر نشت گاز شهری بود که سبب تخریب سه واحد تجاری و سوختگی یک زن شد.

555.jpg

سخنگوی آتش‌نشانی تهران که این انفجار در 58 دقیقه بامداد پنج‌شنبه و در طبقه دوم یک ساختمان تجاری پنج طبقه و ۶۳ واحدی در شهران واقع در غرب تهران رخ داد و شدت آن به حدی بود که سه واحد را تخریب کرد.

ملکی تاکید کرد که دلیل این انفجار «شت گاز شهری» بود و در اثر وقوع آن یک زن ۳۵ ساله نیز دچار سوختگی شده و به بیمارستان انتقال یافت.

در نخستین ساعات بامداد پنج‌شنبه منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه شهران خبر دادند و برخی منابع گفتند که این انفجار و آتش‌سوزی در حوالی خیابان قدس شهران و در ساختمانی رخ داده که یک فروشگاه زنجیره‌ای در آن قرار دارد.

556.jpgدر ویدیوهایی منتشر شده شده نیز کاربران ساکن این منطقه گفتند که صدای انفجار مربوط به انفجار بخشی از ساختکان افرا است که فروشگاه زنجیره‌ای نانجو در طبقه اول ان قرار دارد.

خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ساعتی بعد از وقوع این انفجار نوشت: «گزارش‌ها حاکی است که انفجار گاز در یکی از واحدهای اداری ساختمان افرا بالای فروشگاه جانبو شعبه شهران واقع در فلکه اول شهران، بلوار شهران جنوبی، کنار گذر همت، نبش کوچه قدس عامل این حادثه بوده است.»

نیروهای امداد و آتش‌نشانی دقایقی بعد از شنیده شدن صدای انفجار در محجل حادثه حضور یافتند و تا ساعات بامدادی پنج‌شنبه مشغول ایمن‌سازی این ساختمان بودند با این حال مقام‌های آتش‌نشانی تهران تا صبح پنج‌شنبه جزییات بیشتری درباره این انفجار را ارائه نکرده بودند.

مطلب قبلی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy