Monday, Jul 19, 2021

صفحه نخست » افشاگری احمدی‌نژاد درباره نقشه نهادهای امنیتی برای معترضان خوزستان

AN_061921.jpgرادیو فردا - محمود احمدی‌نژاد در پیامی ویدیویی بحران آب در خوزستان را ناشی از سوءمدیریت دانست و از برخورد نیروهای امنیتی با معترضان انتقاد کرد.

او سرکوب معترضان را به دلیل تاثیرپذیری حکومت ایران از «یک باند فاسد امنیتی» دانست که همواره شکایات و اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم را به خشونت می‌کشاند.

آقای احمدی‌نژاد گفت که «این باند امنیتی» در جریان هر اعتراض با ایجاد درگیری و شلیک گلوله، بهانه برای سرکوب معترضان فراهم می‌آورد و نیز «خواسته‌های به حق مردم را به بیگانگان و گروه‌های ضدانقلاب منتسب می‌کند و راه اعتراض مسالمت‌آمیز مردم را می‌بندد».

وی سپس ابراز امیدواری کرد که مقامات ایران «حرف مردم را بشنوند، زود اقدام کنند و به حرف باند فاسد امنیتی توجه نکنند که می‌خواهد مردم را سرکوب بکند و خواست شیطان را در این کشور پیاده بکند».

اظهارات آقای احمدی‌نژاد در حالی است که سرکوب خونین اعتراضات سال ۱۳۸۸ بر زندگی سیاسی او سایه انداخته است، اعتراضاتی که متعاقب انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفت و میلیون‌ها نفر را به خیابان‌ها کشاند.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

معترضان محمود احمدی‌نژاد را به تقلب در آن انتخابات متهم کرده بودند. اما پاسخ نیروهای امنیتی به آن اعتراضات کشتار معترضان و دستگیری صدها تن از آنان و فعالان سیاسی و مدنی بود. میرحسین موسوی و مهدی کروبی، رهبران معترضان نیز از زمستان سال ۱۳۸۹ در خانه خود محصور شدند و این حصر تاکنون ادامه یافته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy