Friday, Jul 23, 2021

صفحه نخست » در دوران طاغوت، امام جمعۀ مشهد با شمشیر مخفی نمازجمعه را برگزار می‌کرد

france23.jpgرادیو بین المللی فرانسه - روز اول مرداد/۲۳ ژوئیه، احمد علم‌الهدی در نماز جمعۀ مشهد با اشاره به عید قربان و سنت پرتاب کردن سنگ به نماد شیطان در مراسم حج (رمی جمرات)، گفت: "مردم افغانستان امسال توانستند شیطان بزرگ یعنی آمریکا را رمی جمره کنند و امیدواریم مجاهدان ما در عراق هم بتوانند این مناسک حج را در عراق صورت دهند و پلیدی آمریکا را از سرزمین مقدس عتبات بزدایند".

علم‌‌الهدی گفت: "الحمدلله در مشهد ‌مقدس نماز جمعه قبل از انقلاب نیز سابقه داشت. از زمان رضاخان، و در آن خفقان شدید دوره رضاخانی، شیخ غلامحسین تبریزی نماز جمعه را هر هفته اقامه می‌کرد".

به گفتۀ علم‌‌الهدی، شیخ غلامحسین تبریزی "در دوره طاغوت با تکیه بر اسلحه نماز می‌خواند... این سلاح عصایی بود که شمشیر درون آن قرار داشت و ایشان با تکیه بر این اسلحه در آن دورۀ سیاه و خفقان طاغوت، نماز جمعه را برپا می‌کردند".

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

امام ‌جمعۀ مشهد با اشاره به انتقادها و پیام‌های تمسخرآمیز زیادی که علیه وی منتشر می‌شود گفت: "مبانی دین و نهی از منکر در نماز جمعه بسیار حائز اهمیت است. برخوردهایی که با امام جمعه در فضای مجازی می‌شود به‌خاطر همین نهی از منکر است".



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy