Sunday, Jul 25, 2021

صفحه نخست » جناب پرستار تیر انداز! تیر تفنگ من وسط مدال تقدیمی تو به سدعلی!؛ ف. م. سخن

C0885E90-2907-4F16-9DED-858D6AC55139.jpegنه! دوستان ضد خشونت و پیروان گاندی و ماندلا متشنج نشوند! قصد من خدای نکرده تبلیغ خشونت و زدن گلوله به قلب آقا نیست!

در زمان جنگ که ما در خط مقدم جبهه بودیم و با عراقی ها می جنگیدیم، من یکی از بهترین تیراندازهای واحد خودمان بودم.

در دوران آموزشی، نه تنها در امتحانات عملی تانک بالاترین نمرات را آورده بودم، بلکه بالاترین امتیاز تیراندازی با ژ-۳ هم متعلق به من بود.

دوست دیگری هم داشتیم که با هم سر این موضوع کل کل می کردیم و او آن قدر در همه جا گفته بود که نفر اول تیر اندازی ست که افتخار اول بودن را از من گرفته بود و همه تصور می کردند او نفر اول است! :) من البته بزرگوارانه از مقام خودم صرفنظر کرده بودم و هنوز هم صرفنظر می کنم چون اصل مطلب این بود که گلوله های ما به قلب دشمنان «واقعی» «ایران» و نه جمهوری نکبت می خورد و مقام اول و دوم اهمیتی نداشت.

باری، امروز که دیدم جناب «پرستار تیرانداز» مدال خود را تقدیم امام زمان و امام خامنه ای کرده است، پیش خود گفتم که این تیرانداز، احتمالا در تیراندازی به طرف نیروهای مخالف بشار اسد مهارت تیراندازی اش را بالا برده و الان هم توانسته مدال طلای المپیک را با این مهارت که از زدن سیبل های انسانی به دست آورده مال خود کند.

گفتم خدمت اش بگویم که ما هم سیبل های مان انسانی بود ولی انسانی که انسان نبود بلکه متجاوز به خاک ما بود. متجاوز به مملکت ما بود. متجاوز به ایران ما بود.

شما مهارت ات را با زدن مخالفان بشار سوری به دست آوردی ما مهارت مان را با زدن متجاوزان به ایران خودمان.

امروز اگر تفنگی در دست من باشد، گلوله ام را وسط مدال المپیک تو می زنم که آن را به فرد تبهکاری مثل سد علی تقدیم کرده ای. این گلوله، به مدال کسی زده می شود که مدال اش برای ایران و به خاطر ایران نیست بلکه گردن آویز رهبر حکومتی ست که مردم اش را به دست امثال قهرمان المپیک به خاطر اعتراض با گلوله می زند.

چنین مدالی ارزانی خودت و رهبر و امام زمان ات.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy