Monday, Jul 26, 2021

صفحه نخست » خواستگاری ملی‌پوش فوتبال آلمان مقابل دوربین در رقابت‌های المپیک

pendent26-1.jpgایندیپندنت فارسی - مسابقات فوتبال المپیک در مرحله گروهی رقابت‌ها پیگیری شد و تیم‌های صاحب‌نامی که در مسابقه اول خود شکست خورده بودند، در بازی دوم پیروزشدند و شانس صعود را کماکان برای خود زنده نگه داشتند.

تیم فرانسه که در نخستین بازی خود مقابل مکزیک چهار بر یک مغلوب شده بود، در دومین بازی خود چهار بر سه مقابل آفریقای جنوبی به پیروزی رسید و در کورس رقابت‌ها باقی ماند. آلمان‌ها نیز که در بازی نخست چهار بر دو از برزیل قدرتمند شکست خورده بودند، در دومین بازی مقابل عربستان سعودی قرار گرفتند و موفق شدند با پیروزی مقابل این تیم آسیایی، در جدول سه امتیازی شوند و همچنان شانس صعود داشته باشند.

در این میان، مکس کروزه، بازیکن ۳۳ ساله باشگاه یونیون برلین آلمان که با تیم ملی فوتبال کشورش در رقابت‌های المپیک حضور دارد، اگرچه در پیروزی ۳-۲ تیم آلمان برابر عربستان نتوانست گلزنی کند، همچنان دلیل خوبی برای جشن گرفتن داشت. این پیروزی برای کروزه به یادماندنی شد؛ او نه تنها در کنار تیم ملی آلمان توانست به برد ۳-۲ برابر عربستان سعودی دست یابد، بلکه در مصاحبه پس از پایان بازی و در پخش زنده تلویزیونی درخواست ازدواجش را مطرح کرد و بلافاصله هم جواب مثبت گرفت.

کروزه و یارانش در نخستین بازی خود در المپیک ۴-۲ برابر برزیل شکست خورده بودند و می‌دانستند فقط در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانند به صعود به مرحله بعد امیدوار بمانند. در این بازی برابر عربستان، ندیم امیری و راگنار آخه دو بار آلمان‌ها را جلو انداختند اما سامی الناجی دو بار کار را به تساوی کشاند. سرانجام در ۱۵ دقیقه مانده به پایان بازی، پاس مکس کروزه به ادوخای رسید و او توانست با ضربه سر دروازه عربستان را برای بار سوم باز کند و آلمان را دوباره پیش بیندازد و پیروزی تیم ملی آلمان را سبب شود.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

در نهایت عربستان با دو شکست از این رقابت ها کنار رفت و آلمان همچنان امیدوار به صعود باقی ماند. در مصاحبه پس از بازی، کروزه پیراهنش را درآورد تا لباسی که زیر آن به تن داشت و روی آن درخواست ازدواجش را نوشته شده بود، مقابل دوربین‌ها به نمایش بگذارد. کروزه سپس زانو زد و جلوی دوربین پخش زنده درخواست ازدواج خود را مطرح کرد. او گفت: «من در واقع تصمیم داشتم صبر کنم تا گل بزنم اما چه کسی می‌داند که آیا می‌توانم گل بزنم یا نه!»

این مهاجم ۳۳ ساله یکی از سه سهمیه بازیکن مسن است که در ترکیب آلمان برای مسابقات المپیک حضور دارد. کروزه در گذشته نیز ۱۴ بار برای تیم ملی فوتبال آلمان بازی کرده اما تنها چهار بار توانسته است با پیراهن تیم ملی آلمان گلزنی کند.

در دیگر دیدار حساس گروه چهار از رقابت‌های المپیک، تیم فوتبال برزیل در مصاف با تیم فوتبال ساحل‌عاج به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید اما همچنان با چهار امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد. تیم فوتبال آلمان نیز با سه امتیاز در رده سوم این گروه است و در آخرین و حساس‌ترین بازی خود در مرحله گروهی باید مقابل ساحل‌عاج قرار بگیرد و برای صعود از این گروه، به برد در این مسابقه نیاز دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy