Wednesday, Jul 28, 2021

صفحه نخست » نتایج بازی بسکتبال ایران - آمریکا و والیبال ایران - کانادا در المپیک توکیو

danesh27.jpgشکست بسکتبال ایران از آمریکا با اختلاف ۵۴ امتیازی

خبرگزاری دانشجویان - تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، با نتیجه ۱۲۰ - ۶۶ مقابل آمریکا تن به شکست داد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از ساعت ۹:۱۰ امروز (چهارشنبه) ۶ مرداد به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و در پایان با نتیجه ۱۲۰ - ۶۶ (اختلاف ۵۴ امتیاز) شکست خورد.

نکته:
"تقابل امروز تیم‌های بسکتبال آمریکا و ایران دومین دیدار این دو تیم در میادین بین‌المللی به شمار می‌رود. نخستین دیدار این دو تیم رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۰ ترکیه بود که با نتیجه ۵۱ - ۸۸ به سود ایالات متحده به پایان رسید. نفراتی چون حامد حدادی و ارسلان کاظمی از ایران و کوین دورنت از تیم ایالات متحده، سابقه حضور در آن دیدار را داشتند."

نتایج دو بازی گذشته ایران به شرح زیر است:
بازی اول: ایران 78 - 84 جمهوری چک
بازی دوم: ایران 66 - 120 آمریکا

تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی خود از دور گروهی رقابت‌های المپیک، روز شنبه هفته آینده از ساعت 5:30 به مصاف تیم فرانسه خواهد رفت.

bbc27.jpgشکست تیم والیبال ایران مقابل کانادا در المپیک توکیو

بی بی سی فارسی - تیم ایران هر سه ست را با امتیازهای ۱۶-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۲-۲۵ واگذار کرد.

جواد کریمی، سعید معروف، مهدی مرندی، میثم صالحی، میلاد عبادی پور، امیر غفور و محمد موسوی بازیکنان تیم ایران در مسابقه روز چهارشنبه بودند.

تیم ایران پیش از این در مرحله مقدماتی المپیک توکیو تیم لهستان را ۲-۳ و تیم ونزوئلا را ۰-۳ برده بود.

تیم ملی والیبال ایران جمعه با تیم ایتالیا مسابقه دارد.

تاکنون تیم ژاپن با ۶ امتیاز صدرنشین گروه اول مسابقات والیبال مردان در المپیک توکیو است و پس از آن ایران با ۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد.





Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy