Sunday, Aug 1, 2021

صفحه نخست » محاکمه مرد ۷۶ ساله آمریکایی که مردی را در خانه‌اش اخته کرد

casteration_080121.jpgایندیپندنت فارسی - یک مرد ۷۶ ساله اهل فلوریدا به اتهام اخته کردن مردی دیگر، احتمال دارد با حکم دو سال حبس مواجه شود.

گری جان ونریسویک در سال ۲۰۱۹، این مرد ۵۵ ساله را که در وب‌سایت eunuch.com [به‌معنای خواجه] با او آشنا شده بود، اخته کرد.

این مرد که هویتش افشا نشده است، پس از این عمل اختگی که سه ساعت به طول انجامید و به خونریزی شدید منجر شد، با هلیکوپتر به بیمارستان عمومی تامپا منتقل کردند.

ونریسویک متهم است بدون داشتن مجوز پزشکی دست به اقدامی زده که آسیب جسمی شدید در پی داشته است. او به این اتهام اعتراضی نکرده است. هرچند مدارک پرونده نشان می‌دهد که پیش‌تر اتها‌م‌ها را نپذیرفته بود.

بر اساس مدارک پرونده، او در ۸ اوت ۲۰۱۹ با شماره حوادث و فوریت‌ها تماس گرفته بود و بعد، اعتراف کرد که در خانه‌اش مردی را اخته کرده است. ماموران پلیس در خانه او مردی را یافتند که حوله‌ای غرق خون را به کشاله رانش می‌فشرد و به‌سرعت درخواست کمک پزشکی کردند.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

ماموران پلیس در اتاق ابزار پزشکی خون‌آلود و همچنین، بیضه‌های فرد مجروح را یافتند که در ظرفی روی میز کنار تخت قرار داده شده بود. در اتاق همچنین دوربینی روی سه‌پایه نصب شده بود تا تمام مراحل عمل را ضبط کند.

ونریسویک به این مرد گفته بود عمل «حدود ۴۵ دقیقه» طول می‌کشد، اما عمل بیش از سه ساعت طول کشیده بود و دیوارها و کف اتاق غرق خون بود.

ونریسویک زمانی با پلیس تماس گرفت که متوجه شد نمی‌تواند جلوی خونریزی این مرد را بگیرد.

او در بازجویی، به پلیس گفته بود در مزرعه‌ای در مینه‌سوتا بزرگ شده و آن‌جا تعدادی از حیوانات را اخته کرده بود. او همچنین اعتراف کرد در سال ۲۰۱۲، بدون استفاده از هیچ‌گونه داروی مسکنی، یکی از بیضه‌های خودش را بریده بود.

قربانی ونریسویک ابتدا مایل به طرح شکایت نبود و می‌گفت این عمل اخته‌سازی «با رضایت دو طرف» بود. اما چند ماه بعد، گفت مدام به خودکشی فکر می‌کند و «پشیمان» شده که بیضه‌هایش را برداشته است.

وکلای ونریسویک سال گذشته تلاش کردند قرار وثیقه‌اش را کاهش دهند و به‌دلیل بیماری، تا برگزاری دادگاه در زندان نماند.

جنیفر پاول، وکیل ونریسویک، سال گذشته با اشاره به کهولت سن او، گفته بود ونریسویک مشکل بینایی دارد که باید تحت درمان باشد و همچنین باید قرص تستوسترون مصرف کند، و در زندان به دارو و درمان دسترسی ندارد.

اتهام ونریسویک می‌تواند تا ۱۵ سال حبس در پی داشته باشد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که حکم او به احتمال زیاد دو سال حبس خواهد بود و در سال ۲۰۲۳ آزاد می‌شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy