Monday, Aug 2, 2021

صفحه نخست » پشت پرده تظاهرات سراسری از دید مداح نزدیک به رهبر

maddah_080221.jpgتظاهرات در شهرهای ایران به دلیل تعطیلی عزاداری است

ایران وایر - منصور ارضی، از مداحان نزدیک به علی خامنه‌ای به شدت از دولت حسن روحانی به دلیل تعطیلی مراسم عزاداری سال گذشته انتقاد کرده و تظاهرات اعتراضی در شهرهای ایران را به دلیل تعطیلی مراسم سینه‌زنی دانسته است.

ارضی روز دوشنبه ۱۱ مرداد در همایش مجازی هیأت‌های برگزیده کشور گفت « هیأت‌ها را هم نمی‌توان تعطیل کرد زیرا فعالیت آنها در گرو سلامت معنوی مردم است. تظاهرات‌هایی که این روزها در شهرهای مختلف و حتی تهران ایجاد شد، ناشی از چیست؟»

ارضی از دولت روحانی خواست که به دلیل تعطیل کردن برخی جلسات روضه در سال گذشته، استغفار عملی کند. منصور ارضی هیئت‌های سینه‌زنی ماه محرم را «رکن اصلی» جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد هر نظامی که ارکان اصلی‌اش تعطیل شود، کارش تمام است.

او گفت که مداحان نباید به دنبال برگزاری مجازی عزاداری محرم باشند، «زیرا این جلسات میدان مبارزه ماست.»

ارضی خطاب به مداحان گفت که خامنه‌ای در دوران کرونا مجالس روضه‌اش را تعطیل نکرد و به تنهایی در این مراسم شرکت کرد. او افزود: «نباید شل بگیریم که فرد در خانه بنشیند و روضه بخواند و دیگران مجازی مستمع باشند.»

این مداح محبوب علی خامنه‌ای همچنین حسن روحانی را به خیانت به مراسم عاشورا متهم کرد و گفت: «دولت روحانی بلیت سفر به ترکیه، مغولستان و... را ارزان کرد تا کربلا تعطیل شود. آنها خائن بودند. ما باید بایستیم و با حضور تمام نیروها، زنده جلسه بگیریم و سینه بزنیم. تا یک سال غفلت در سال قبل را جبران کنیم.»

این اظهارات از سوی این مداح نزدیک به حکومت ایران در حالی بیان می‌شود که همه‌گیری کرونا در ایران از کنترل خارج شده است و کارشناسان پزشکی نسبت به برگزاری تجمعات مذهبی در ماه محرم هشدار داده‌اند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

امروز ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت ایران پیش‌بینی کرد که تا یک ماه و نیم آینده آمار رسمی تعداد روزانه مرگ بر اثر کرونا به ۶۰۰ و حتی ۸۰۰ نفر خواهد رسید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy