Thursday, Aug 12, 2021

صفحه نخست » آقای سد علی! کشور باید ۳ هفته با حکومت نظامی تعطیل شود! این کار فقط از شما بر می آید!؛ ف. م. سخن

649FB688-A770-4E71-BB6C-0205C499A220.pngآقای سد علی رهبر معظم جمهوری نکبت اسلامی!

بالاخره بعد از ۲۱۵ روز از خر شیطان پایین آمدید و جام زهر کورونایی را نوش جان کردید! الهی که با زجر بمیرید که این همه مردم ایران را در این ۲۱۵ روز به خاطر ممنوع کردن ورود واکسن های امریکایی و انگلیسی به کشتن دادید و به قول خودتان خانواده های بی شماری را داغ دار کردید.

برای من شما عددی هستید در حد زیر صفر که عار م می آید حتی در نوشته هایم شما را مخاطب قرار دهم.

اما امروز شما تنها کسی هستید که می توانید جان عده ی بسیاری از هموطنان مرا نجات دهید و برای من همین مهم است نه ناچیز بودن و حقیر بودن شما برای مخاطب قرار گرفتن.

وضع کورونا در ایران ما به مرحله ای رسیده است که تنها با تعطیل کامل کشور -دستکم به مدت سه هفته-، آن هم با کنترل شدید نیروهای نظامی و انتظامی امکان پذیر است.

از پزشکان دور و بر خود سوال کنید که IPC یعنی چه.

Infection Prevention and Control امروز تنها راه محدود کردن گسترش کورونا در کشور ماست و لازمه ی این کار جلوگیری کامل از تماس مردم با یکدیگر است و این مقدور نیست جز با ممنوعیت ها و محدودیت هایی در حد حکومت نظامی که این فرمان را هم فقط شما می توانید صادر و آن را اجرایی کنید.

اینجا جای فیلم بازی کردن شما که خیلی «قانونمند هستید» و «همه ی کارها باید از طریق مجاری قانونی طی شود» نیست. اینجا پای جان هزاران هزار انسان در میان است.

با انداختن مسوولیت این کار بر گردن ستاد ملی کورونا و این مسخره بازی ها دست به خون آلوده ی شما، بیشتر به خون آلوده خواهد شد.

شما باید در این سه هفته، مردم را از نظر تغذیه تامین کنید. آب و برق و تلفن را مجانی کنید. مایحتاج اولیه ی مردم را به رایگان در اختیارشان بگذارید.

در همین فاصله باید واکسن به مقدار بسیار زیاد وارد کنید.

امکان واکسیناسیون سریع بعد از سه هفته را به وجود آورید.

ببخشید که زبان نرم و ملایمی ندارم و اهل خواهش و تمنا کردن از دیکتاتور نیستم. این کاری ست که شما باید انجام بدهید و اگر نه، این مورد هم به هزاران مورد لعن و نفرین شما در تاریخ اضافه خواهد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy