Saturday, Aug 14, 2021

صفحه نخست » ساعت ۱۲ هزار دلاری روی مچ فرزند نوهٔ آیت‌الله خمینی

حامد توکلی که در زمینه ساعت می‌نویسند، در صفحه توئیتری‌اش نوشت:‏

«ساعتی که روی مچ خانم یاسمن اشراقی، فرزند نوه آیت‌الله خمینی نخستین رهبر جمهوری اسلامی ایران می‌بینید، رولکس دیت‌جاست به رفرنس ۱۷۸۲۴۳ و قیمت ۱۲ هزار دلار است. یک انتخاب عالی برای همه موقعیت‌های کژوال و رسمی.»

171717.jpg

بر خلاف اغلب ساعت‌های "زنانه" موجود در بازار که به شکنندگی و ظرافت زیادی شهره‌اند، رولکس کاری کرده است تا همه صرف‌نظر از جنسیت بتوانند از داشتن یک ساعت مقاوم و قابل‌اعتماد و زیبا لذت ببرند.


این که روی مچ خانم یاسمن اشراقی، فرزند نوهٔ آیت‌الله خمینی نخستین رهبر جمهوری اسلامی می‌بینید، از نمونه‌های یک ساعت ظریف و جذاب اما بسیار ماندگار است: رولکس دیت‌جاست به اندازه ۳۱ میلی‌متر و رفرنس ۱۷۸۲۴۳ با ترکیب دو فلز استیل و طلا را یک ساعت ایده‌آل برای استفاده روزانه و رسمی می‌دانم، مخصوصا به‌خاطر مقاومتش در برابر فشار آب تا عمق ۱۰۰ متر و موومنت قابل‌اعتماد کالیبر ۲۲۳۵ که دقتی فراتر از استانداردهای کرونومتر دارد.

برای خریدن این رولکس دیت‌جاست باید ۱۲ هزار دلار هزینه کنید که با احتساب ۲۶ هزار تومان به‌ازای هر یک دلار، با قیمتی معادل ۳۲۰ میلیون تومان روبه‌رو هستیم. بله ممکن است زیاد به نظر برسد، اما داریم درباره ساعتی حرف می‌زنیم که توسط بهترین کمپانی ساعت‌سازی دنیا ساخته می‌شود و در صورت مراقبت متعادل، دست‌کم چند نسل به یادگار می‌ماند.

نظر شما چیست؟ با این قیمت رولکس دیت‌جاست را انتخاب خوبی می‌دانید؟

آدرس صفحه اینستاگرم و توئیتر نویسنده



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy