Sunday, Aug 15, 2021

صفحه نخست » تلویزیون افغانستان اینترنشنال آغاز به کار کرد

national15.jpgایران اینترنشنال - همزمان با ورود افغانستان به یک بحران دیگر، تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» فعالیتش را آغاز می‌کند تا راوی روایت شهروندان افغان باشد.

ورود طالبان به شهرهای بزرگ افغانستان همزمان با خروج نیروهای غربی از این کشور، کار رسانه‌های مستقر در داخل را متاثر ساخته است و اکنون مخاطبان افغان بیش از هر زمان دیگری به اطلاع‌رسانی دقیق، بی‌طرفانه و به موقع از رویدادهای افغانستان و جهان نیاز دارند. تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» با توجه به این شرایط ویژه، فعالیت خود را به شکل فوری و زودتر از زمان‌ تنظیم شده، آغاز می‌کند.

«افغانستان اینترنشنال» با پخش برنامه‌های خبری-تحلیلی و مستند، متعهد است تا از طریق شبکه وسیعی از خبرنگاران و همکاران رسانه‌ای افغان و بین‌المللی در اتاق‌های خبر خود در لندن و واشینگتن، و استفاده از منابع و خبرگزاری‌های معتبر جهانی، تصویری جامع از رویدادهای افغانستان و جهان به مخاطبان خود ارایه کند.

«افغانستان اینترنشنال»، در کنار پایبندی به اصول و معیارهای پذیرفته شده روزنامه‌نگاری، به منافع عمومی مخاطبان خود متعهد است. تاثیرگذاری مثبت بر زندگی شهروندان افغانستان از طریق اطلاع‌رسانی و آموزش عمومی از اهداف اصلی «افغانستان اینترنشنال» است.

بی طرفی مسلکی ما به معنای بی‌تفاوتی در برابر منافع عمومی نیست و ما صدای رسای همه مردم افغانستان خواهیم بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy