Tuesday, Aug 17, 2021

صفحه نخست » خامنه ای فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران را تغییر داد

navy_081721.jpgرادیو فردا - علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی و فرمانده کل قوا روز سه‌شنبه ۲۶ مرداد طی حکمی دریادار دوم شهرام ایرانی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

وی جایگزین دریادار حسین خانزادی شده‌است که آبان ۹۶ از طرف آیت‌الله خامنه‌ای به فرماندهی نیروی دریایی ارتش منصوب شده بود.

رهبر جمهوری اسلامی در حکم انتصاب، علت جایگزینی فرمانده نیروهای دریایی ارتش را اعلام نکرده، اما طی دوران فرماندهی آقای خانزادی حوادث مختلفی از جمله شلیک اشتباه به شناور کنارک و کشته شدن ۱۹ نفر در جریان مانور دریایی، همچنین سانحه ناوشکن دماوند در دریای خزر و کشته شدن دو خدمه آن اتفاق افتاده است.

حسین خانزادی همچنین اخیراً در رزمایش سالگرد تشکیل نیروی دریایی روسیه شرکت کرده بود.

شهرام ایرانی متولد سنندج است و مسئولیت‌هایی از جمله ریاست عملیات منطقه یکم دریایی ارتش (بندرعباس)، رئیس ستاد و جانشین فرماندهی این منطقه، جانشینی معاونت عملیات نداجا، معاونت آموزش نیروی دریایی و جانشینی معاونت آموزش ارتش را در پرونده کاری خود دارد.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

آقای خامنه‌ای در حکم انتصاب وی گفته است: «اهتمام جدّی و شایسته در بهره‌برداری از ظرفیت‌های نیرو و ارتش و نیروهای مسلح و کشور برای پیشبرد جهادی و انقلابی آن نیرو، ارتقاء توان و آمادگی همه‌جانبه بر پایه رشد و تعالی سرمایه انسانی مورد انتظار است».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy