Friday, Aug 20, 2021

صفحه نخست » قول رئیس جمهور چین به رئیسی

ham20.jpgسید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، صبح امروز جمعه در جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور چین گفت: در این گفتگو بر تسریع در تامین واکسن‌های درخواست شده کشورمان تاکید شد و رئیس جمهور چین نیز قول داد که همکاری لازم در این زمینه از سوی تولیدکنندگان واکسن در چین با ایران انجام شود.

به گزارش همشهری آنلاین پس از ارائه گزارشی از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تعطیلات اخیر، با تشکر از آحاد مردم برای مراعات دستورالعمل‌های مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا، از تلاش‌های اتحادیه‌ها و اصناف، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت و وزارت راه در راستای اجرای اصول بهداشتی قدردانی کرد و افزود: امیدوارم با افزایش سطح مراعات مقررات بهداشتی از سوی عامه مردم بتوانیم هر چه سریع‌تر شیوع کرونا را مهار کنیم.

در این جلسه مقرر شد وزارت بهداشت دستورالعمل‌های ناظر به نحوه فعالیت اصناف در پاساژها و بازارهای سرپوشیده را بازنگری و ارائه کند و همچنین در صدور مجوز برای تولید انواع واکسن‌های تولید داخل با رعایت جهات فنی و تخصصی تسریع شود.

***

shahriari_082021.jpgفایل صوتی خبرساز شهریاری

اعتراف رئیس کمیسیون بهداشت مجلس درباره خرید واکسن خارجی

حسین‌علی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پاسخ به سوال‌های فاطمه صداقتی گفت:

به هوای تولید واکسن داخلی، در خرید واکسن خارجی تاخیر داشتیم. فکر می‌کردند می‌توانند انجام دهند، برای اینکه اینها اکثرا تجربه اولشان بود.

شکی نیست سهل‌انگاری شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy