Saturday, Aug 21, 2021

صفحه نخست » قنادی فرانسه به دلیل استفاده از جعبه با طرح دوران شاه پلمپ شد

بی بی سی - کافه قنادی فرانسه، شیرینی فروشی با قدمت بیش از پنجاه سال در مرکز تهران اعلام کرد که مغازه اش پلمب شده است. علت پلمب "طرح در جعبه شیرینی‌ها" عنوان شده است.

001.jpgدر توییت این قنادی که از سال ۱۳۴۴ در خیابان انقلاب تهران، مغازه دارد آمده: "شیرینی فرانسه پلمپ شد. بازگشایی مجدد کافه قنادی فرانسه در شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی میشه."

بر روی جعبه‌های این فروشگاه تصاویری از سال‌های دهه ۴۰ خورشیدی تهران، تصاویر قدیمی خود فروشگاه و تبلیغات قدیمی پیکان و ایران ناسیونال و آهنگ‌های آن زمان از جمله تولدت مبارک انوشیروان روحانی منتشر شده است.

در واکنش به این خبر، مصطفی دانشجو، وکیل دادگستری در ایران در توییتی برای وکالت این شیرینی فروشی در قضیه پلمب مغازه اعلام آمادگی کرد.

002.jpgمقامات رسمی درباره علت پلمب این شیرینی فروشی که دومین شیرینی فروشی قدیمی تهران است، توضیحی ندادند.

برخی کاربران در شبکه های اجتماعی گفتند، پلمب بر اساس شکایت یک شاکی خصوصی بوده که طرح روی جعبه های شیرینی را تبلیغ دوران قبل از انقلاب دانسته است.

شش سال پیش هم کافه قنادی فرانسه برای چند روز پلمب شده بود. در صفحه اینستاگرام قنادی فرانسه علت پلمب "رعایت نکردن قوانین روز والنتاین و فروش شکلات طرح قلب" عنوان شده بود.

به تازگی یک شرکت بستنی‌سازی در ایران در پی جنجال‌ها مجبور به حذف یک ویدئوی تبلیغاتی شد. خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران این ویدئو را "اروتیک" و "تبلیغ بستنی با محتوای جنسی" دانسته بود.

004.jpg003.jpgدر سال‌های گذشته، حذف پستان گاو هنگام بازپخش ویدئوی بستنی میهن و سانسور لوگوی باشگاه فوتبال آ اِسِ رُمِ ایتالیا در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران و محو کردن پستان‌های گرگ اسطوره‌ای / خبرساز شده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy