Friday, Aug 27, 2021

صفحه نخست » سفر رئیسی به خوزستان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز سیلی خورد

وایر27.jpgایران وایر - براساس گزارش «عصر جنوب»، طی سفر ابراهیم رئیسی و بازدید بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم از مراکز درمانی شهرستان اهواز، فردی به صورت رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سیلی زد.

عصر جنوب نوشت این اتفاق ظهر روز جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ و پس از ارائه گزارش «فرهاد ابول‌نژادیان»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به وزیر بهداشت در بیمارستان گلستان رخ داده است.

این فرد علاوه بر سیلی با قطع صحبت‌های ابول‌نژادیان او را «دروغگو» خطاب کرد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه‌ای، فرد را یک دامپزشک معرفی کرده و گفته «دامپزشک هتاک بازداشت شده است».

هم‌چنین ابراهیم رئیسی در جریان این سفر وضعیت کرونایی خوزستان را بسیار ناراحت کننده دانست و گفت: «نباید هیچ بیماری روی زمین خوابانده شود».

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

«مجید ناصری‌نژاد»، نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به خوزستان گفته است: «این‌گونه سفرهای کوتاه و یک روزه مشکلات خوزستان را حل نمی‌کند. امیدوارم که آقای رئیسی به این رویه ادامه ندهند، چرا که این‌گونه نه تنها مشکلی حل نمی‌شود، بلکه مشکلات مردم بیشتر خواهد شد».

«قاسم سلیمانی‌دشتکی»، استاندار خوزستان روز پنج‌شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰، با عجیب‌وغریب و تاسف‌برانگیز خواندن آمار فوتی‌های کرونا در استان خوزستان، گفته بود: «متاسفانه هرچه تلاش می‌کنیم، فایده ندارد و برگزاری مراسم‌ها در خوزستان بیداد می‌کند.»

او گفته است روزانه حدود ۶۰ نفر در خوزستان جان خود را بر اثر کرونا از دست می‌دهند.

این در حالی است که وضعیت واکسیناسیون نیز در این استان خوب پیش نمی‌رود. «سید محمد علوی»، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، روز پنج‌شنبه گفته بود: «باید به طور منظم و روزانه سهمیه واکسن به خوزستان اختصاص یابد نه اینکه یک روز سهمیه داشته باشیم و یک روز نداشته باشیم.»

او با اشاره به شلوغی برخی مراکز واکسیناسیون کرونا در خوزستان گفت: «شلوغی برخی مراکز به دلیل این است که گاهی اوقات واکسن به اندازه کافی به دست‌مان نمی‌رسد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy