Saturday, Sep 4, 2021

صفحه نخست » هشتمین مرد ثروتمند ایران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت

"فیروزآبادی و امیرحسین ورناصری دو غول ثروت و قدرت ایران که شکار کرونا شدند"

kooche_090421.jpg

هشتمین ثروتمند ایران؛ در سن ۶۸ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

امیرحسین ورناصری از شهرستان مسجدسلیمان او توانست پیمانکاری سد شهید عباسپور را به اتمام برساند.

وی حدود دو هزار کشنده دارد وحدود دویست لودر،صدوپنجاه تا بولدوزر .سیصد عدد هیوندای مسافری، که کارگران خود را به پروژهایش میرساند.

پنجاه تا گریدر، هفتادتا بیل مکانیکی، هفتصد آپارتمان در تهران ،دویست آپارتمان در اصفهان، ده هزارمتر ویلا در شمال ،سهام دار کارخانه شیشه در همدان او هم اکنون پیمانکار سد کارون چهار در ایذه میباشد.

بعضی از نزدیکانش گردش پول این شخص را پنج میلیارد در روز میخوانند تمام پول این شخص در بانک های شهرستان مسجدسلیمان میباشد او علاقه زیادی به مسافرت ندارد و بیشتر در شهرستان مسجدسلیمان سکونت دارد.

بعضی ها او را از غول های ثروتمند ایران میخوانند به طوری که شرکت چینی ها به اعتبار او احترام میزارن با توجه به ادله های موجود ثروت این فرد بیش از بیست هزار میلیارد تومن هست او شصت و هشت سال سن داشت ولی با این همه ثروت پول وی حریف کرونا نشد.

دکتر محسن رضایی با انتشار پیامی، درگذشت امیرحسین ورناصری را تسلیت گفت.

به گزارش تابناک خوزستان، دراین پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

چهره درخشان ایل سرافراز بختیاری، کارآفرین سختکوش، موفق و مردمی، مرحوم مغفور آقای امیرحسین ورناصری دعوت حق را لبیک گفت.

همه کسانی که از نزدیک آن مرحوم را می شناسند، او را به خاطر صفات نیکِ خیرخواهی، نوعدوستی، یکرنگی، تواضع و همدردی با مردم، تحسین می کنند.

فقدان این چهره خدوم و خوشنام را به خاندان محترم ورناصری، خصوصا خانواده داغدار آن مرحوم، طایفه معزز قندعلی و عموم مردم خوزستان بویژه اهالی شریف شهرستانهای اندیکا، لالی و مسجدسلیمان تسلیت عرض نموده، شادی روح آن مرحوم و تسلای خاطر بازماندگان را از خداوند متعال خواستارم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy