Wednesday, Sep 8, 2021

صفحه نخست » عربده‌کشی و چاقوکشی در وسط خیابان

ماجرای کشته شدن «کلاغ مهرشهر» توسط پلیس

ویدیوی منتشر شده از قمه کشی مرتضی جعفری، شرور مشهور به کلاغ مهرشهر در حمله به مغازه‌ها و خودروهای عبوری در مهرشهر کرج و زخمی کردن چهار شهروند که حال یکی از آن‌ها وخیم است، را در ادامه مشاهده می‌کنید، او در درگیری با پلیس کشته شد. منبع: تسنیم

***

تیراندازی مامور نیروی انتظامی از فاصله نزدیک به مردی در کرج

در پی انتشار کلیپی از تیراندازی یک مامور نیروی انتظامی از فاصله نزدیک به مردی در کرج، فرمانده انتظامی البرز «دستور ویژه‌ای» برای پیگیری این موضوع صادر کرد. او به هویت این فرد و جزییات بیشتر اشاره نکرد، اما نام فردی که مورد شلیک قرار گرفته و کشته شده مرتضی جعفری گزارش شده است

خبر تکمیلی:

پلیس کرج شلیک مامور به یک شهروند را «سهوی» عنوان کرد

ایران وایر - در پی انتشار ویدیویی از تیراندازی یک ماموران نیروی انتظامی از فاصله بسیار نزدیک به مردی در شهر کرج، فرمانده انتظامی استان البرز دستور ویژه ای برای پیگیری این موضوع صادر کرد.

براساس ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، یک مامور نیروی انتظامی در حالی که شهروندی روز زمین افتاده به او شلیک می‌کند.

گزارش شده نام این شهروند «مرتضی جعفری» بود و پس از شلیک کسته شده است.

رسانه‌های ایران مدعی شده‌اند این شهروند به اموال مردم(مغازه و خودرو) خسارت وارد کرده است.

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز بدون اشاره به نام مرتضی جعفری، گفته که او سلاح سرد به همراه داشت و به سمت مامور حمله‌ور شده است.

این مقام انتظامی هم‌چنین توضیح داد که در حین دستبند زدن به دلیل نزدیک شدن سایر افراد در یک «اقدام سهوی» تیر از اسلحه مامور خارج و به این شهروند اصابت کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز هویت مامور نیروی انتظامی را عنوان نکرده اما گفته شده این شخص از ماموران کلانتری در حوزه استحفاظی کلانتری۲۲مهرشهر کرج بود.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

این اتفاق شامگاه روز شنبه ۱۳ شهریورماه در منطقه مهرشهر کرج رخ داد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy