Saturday, Sep 11, 2021

صفحه نخست » "دردسر بی‌سابقه برای کارمندان بی بی سی فارسی در لندن"

BBC_091121.jpgتجمع اعتراضی شماری از ایرانیان در مقابل ساختمان بی‌بی‌سی لندن: «در هر خبرش توطئه بر میهن‌مان است»

- بسیاری از ایرانیان بی‌بی‌سی فارسی را با عنوان «آیت‌الله بی‌بی‌سی» خطاب کرده و این رسانه را حامی آیت‌الله‌های حکومتی و نظام جمهوری اسلامی ارزیابی می‌کنند.

- معترضان در اقدامی نمادین یک عمامه به بی‌بی‌سی فارسی تقدیم کردند!

- همزمان با برگزاری این تجمع، کاربران ایرانی در توئیتر نیز با استفاده از هشتگ AyatollahBBC# اعتراضات و انتقادهای خود را نسبت به انتشار اخبار، تیترها، گفتگوها و گزارش‌های جهت‌دار و به نفع جمهوری اسلامی از سوی این رسانه و سانسور صدای واقعی مردم ایران بیان کردند.

کیهان لندن - ده‌ها نفر از ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی با تجمع در مقابل ساختمان بی‌بی‌سی در لندن نسبت به جانبداری مستقیم و غیرمستقیم بخش فارسی این رسانه از رژیم اسلامی در ایران و پوشش ندادن صدای واقعی مردم اعتراض کردند. همزمان کاربران توئیتر با استفاده از هشتگ AyatollahBBC# اعتراض و انتقاد خود به این رسانه‌ را که همواره از زمان روی کار آمدن حکومت اسلامی در ایران مورد انتقاد قرار داشته ابراز می‌کنند.

شماری از ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی که اغلب از نیروهای پادشاهی‌خواه بودند روز جمعه ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ برابر با ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ در مقابل ساختمان بی‌بی‌سی در لندن تجمع و به سیاست‌های بخش فارسی این رسانه در ارتباط با پوشش اخبار مربوط به ایران و حمایت پیدا و پنهان آن و خبرنگارانش از جمهوری اسلامی اعتراض کردند.

معترضان در اقدامی نمادین یک عمامه به بی‌بی‌سی فارسی تقدیم کردند.

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

بسیاری از ایرانیان بی‌بی‌سی فارسی را با عنوان «آیت‌الله بی‌بی‌سی» خطاب کرده و این رسانه را حامی آیت‌الله‌های حکومتی و نظام جمهوری اسلامی ارزیابی می‌کنند.

همزمان با برگزاری این تجمع، کاربران ایرانی در توئیتر نیز با استفاده از هشتگ AyatollahBBC# اعتراضات و انتقادهای خود را نسبت به انتشار اخبار، تیترها، گفتگوها و گزارش‌های جهت‌دار و به نفع جمهوری اسلامی از سوی این رسانه و سانسور صدای واقعی مردم ایران بیان کردند.

یکی از انتقادهای مهم کاربران توئیتر نیز متوجه دیگر تلویزیون‌های فارسی‌زبان از جمله «منوتو» و «ایران اینترنشنال» است که گویا با وجود اعلام آمادگی برای حضور در محل تظاهرات و گزارش آن اما این تجمع و خبر آن را پوشش نداده‌اند.

نیاک قربانی یکی از برگزارکنندگان این تجمع در صفحه توئیترش نوشته که «ما طی چند روز گذشته با خبرگزاری‌های پارسی‌زبان مثل منوتو و ایران اینترنشنال به صورت مستقیم هماهنگ کردیم برای پوشش این تجمع، قول دادند که می‌آیند، آمدیم، نبودند... خودمان رسانه خودمان باشیم، امیدی به اینها نیست.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy