Monday, Sep 13, 2021

صفحه نخست » فراموش نکن که داعش محصول افکار و عملکرد امثال توست

aalami_091321.jpgاکبر اعلمی - حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان: مگر فاطمیون و زینبیون با اجازه دولت‌های خود به جنگ با داعش رفته‌اند؟ شما هم تحت عنوان تیپ اصلاحاتیون به افغانستان بروید.

دُن‌کیشوت! ما را از مرگ نترسان که ما همان مردان ترکش خورده‌ایم- مرگ را خوردیم، اما زنده‌ایم.

وانگهی اگر از آن گروه کوچک تمامیت‌خواه و پرمدعا که اصلاحات و اصلاح‌طلبی را در خود خلاصه کرده‌ وفقط برای رسیدن به منویات و منافع شخصی و گروهی‌اشان هیاهو می‌کنند و صدایشان هم بکمک بلندگوهای داخلی و خارجی‌اشان بصورت رساتر از دیگران شنیده می‌شود، صرفنظر نماییم، آنان که در سودای اصلاح امورند اکثریت یک ملتند با استعداد دهها هزار تیپ که در شبیخون ناجوانمردانه مرتجعین تمامیت‌خواهی چون تو خلع سلاح و زمین‌گیر شده‌اند.

بنابراین مقاومت و مقابله این جریان فکری در جبهه اصلاحات، آنهم با دستان تهی در برابر رفتار و افکار پوسیده مصیبت‌هایی چون تو که ایران را مانند طالبان اشغال و آن را به ویرانی سوق می‌دهید، از مقاومت و کشته شدن در برابر طالبان و حقانی‌ها، در پنجشیر کمتر نیست.

ضمنا فراموش نکن که داعش محصول افکار و عملکرد امثال توست!

در همین زمینه:

«کیهان» در دفاعی دوباره طالبان را «نیروی ملی» خواند

العربیه - روزنامه «کیهان» نوشت که طالبان می‌خواهد با کشورهای همسایه به خصوص ایران، پاکستان و روسیه «روابط حسنه» داشته باشد

روزنامه «کیهان» در شماره امروز، 22 شهریور در رابطه با طالبان نوشت که بر خلاف «داعش»، طالبان یک «نیروی ملی» است.

این روزنامه نزدیک به علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، مدعی شد که «داعش» با نیت به زانو درآوردن کمربند مقاومت از ایران، عراق و سوریه تا لبنان و سپس غزه به این منطقه گسیل شده بودند، آمده اما طالبان «حتی اگر گرایش‌های رادیکال سلفی‌ها را نیز داشته باشند باز در حیطه سرزمینی خود مدعی هستند و مدعی هیچ کشور دیگری نیستند.»

کیهان نوشت که طالبان می‌خواهد با کشورهای همسایه خاصه ایران و پاکستان و روسیه «روابط حسنه» داشته باشد.

این دومین بار است که «کیهان» از طالبان حمایت می‌کند.

پیش‌تر در تیر سال جاری، این روزنامه نوشته بود که گروه طالبان، «با طالبانی که می‌شناختیم و مثلا سر می‌برید، تفاوت‌هایی کرده است.»

در آن زمان انتشار سرمقاله «در افغانستان چه خبر است؟» موجی از واکنش‌های شهروندان ایرانی و افغانستانی را به همراه داشت. در همین زمینه، برخی از کاربران افغان، رسانه‌های ایران را به «تطهیر تروریسم» متهم کرده بودند.

گفتنی است که مدیر روزنامه کیهان از سوی خامنه‌ای منصوب می‌شود و به‌همین دلیل، بسیاری از منتقدان، مطالب بازتاب دهنده این روزنامه را، مورد تایید رهبر ایران می‌دانند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy