Thursday, Sep 16, 2021

صفحه نخست » جنگ گرگ های جمهوری اسلامی در کلاب هاوس و حکایت شیرین دروغ بستن به مخالفان صددرصدی جمهوری اسلامی!؛ ف. م. سخن

3D4A57B1-740F-411E-B159-0117AB0FD697.jpegجمهوری اسلامی حکومتی یکدست نیست. هیچ حکومت سرکوبگری یکدست نیست؛ ولی جمهوری اسلامی و راس آن، عُرضه ی یکدست نشان دادن حکومت سرکوبگر خود را ندارد. حکومت های دیگر این عُرصه و توانایی را دارند (مثل کره شمالی).

در جمهوری اسلامی، ما فعالیت دو دسته ی تمامیت خواه و اصلاح طلب را مشاهده می کنیم. اولی صاحب قدرت است، دومی نه؛ ولی هر دو آبشخورشان یکی ست: جمهوری اسلامی. خط قرمز هر دو هم سید علی خامنه ای و اساس جمهوری اسلامی یعنی دین اسلام و مذهب شیعه است.

کلاب هاوس این امکان را به گرگ های جمهوری اسلامی داده است که به جان یکدیگر بیفتند و همدیگر را بدرند البته بدون ورود به موضوع خامنه ای و دین حاکم یعنی اسلام.

ما به عنوان کسانی که خواهان رفتن تمام و کمال این حکومت و جانشین شدن آن با حکومتی انسانی و متمدن هستیم می توانیم در روم های مختلف این به جان هم افتادن گرگ های جمهوری اسلامی را مشاهده کنیم.

آن ها نیز می توانند به روم های مخالفان صد در صدی و منتقدان چند درصدی حکومت اسلامی بیایند و بحث های آن ها را مشاهده کنند.

برخی از برگزار کنندگان روم های مخالفان، معتقدند می توان و می باید با گرگ های جمهوری اسلامی گفت و گو کرد و در فردای ایران (کِی باشد ش را نمی دانیم :) ) باید در کنار آن ها باشیم و با آن ها زندگی کنیم.

برخی دیگر مثل من معتقد هستند که در کنار گرگ های درنده ی ضد آزادی و ضد انسان نمی توان زندگی کرد و باید به دست این آدمکشان و نابود کنندگان ایران و مردم ایران در فردای ایران یکی یک بیل و کلنگ داد تا به کار سازندگی و مثلا پارک جنگلی کردن کویر لوت بپردازند! :)

گروه اول به جنابان گرگان اجازه ی ورود «کنترل نشده» به بحث هایی که اصولا از بنیاد با نگاه آن ها اختلاف دارند و طبق طرح هایی که در سپاه سایبری ریخته شده خواهان ایجاد تفرقه و تزریق تفکرات منتهی به دره در ناکجا هستند می دهند و این آقایان اولین کارشان ایجاد اختلال در میان صحبت های مخالفان صد در صدی حکومت نکبت است.

اگر در مقابل آن ها و خرابکاری های شان بایستید، مظلوم نمایانه و با حالت قهر اتاق را ترک می کنند و می روند در روم های خودشان و در روم های موازی فریاد وامصیبتا سر می دهند که مدعیان دمکراسی و آزادی به ماها اجازه ی سخن (شما بخوانید اجازه ی اخلال) ندادند و اگر قرار است فردا حکومت دست این ها بیفتد وای به حال «ملت ایران»! :) بعد شروع می کنند به خندیدن به ریش و گیس همان ها که به آن ها اجازه سخن داده اند!

اگر نایستید می روند با دروغ بستن به سخنرانان در اتاق های خودشان به تخریب شخصیتی و سیاسی آن ها می پردازند (نمونه و مثال در مورد خودم هست که در اینجا به آن ها اشاره نمی کنم و می گذارم برای مطالب بعدی که به طور مشخص و با نام و نشان از عوامل امنیتی جمهوری اسلامی خواهم نوشت).

اما در این مطلب کوتاه تنها به این موضوع اشاره می کنم که باید موقع حضور در اتاق گرگ ها و در اتاق مخالفان و منتقدان حکومت، فریب این عوامل را نخورد و خاصه بدون آمادگی در دامی که برای مخالفان حکومت پهن می کنند نیفتاد.

بعدا بیشتر و مشخص تر خواهم نوشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy