Friday, Sep 17, 2021

صفحه نخست » شلیک موشک بالستیک توسط کره شمالی از روی قطار برای اولین‌بار

missiles_091721.jpgکره‌شمالی پنج‌شنبه این هفته شلیک دو موشک به سمت دریای شرقی از روی یک قطار را که گمان می‌رود دو موشک بالستیک کوتاه‌برد بوده باشند، تایید کرد.

به گزارش فرارو، آژانس خبری مرکزی کره موسوم به کی‌سی‌ان‌ای گزارش داد: هنگ موشکی حمل و نقل ریلی در این رزمایش با مأموریت برای حمله به منطقه مورد نظر در فاصله ۸۰۰ کیلومتری از محل آن پس از حرکت به سمت منطقه کوهستانی مرکزی در سپیده‌دم ۱۵ سپتامبر شرکت کرد.

کی‌سی‌ان‌ای گزارش داد که کره‌شمالی دقیقا هدف مورد نظر در دریای شرقی را مورد اصابت قرار داد.

21.jpegبراساس تصاویری که این رسانه دولتی پیونگ‌یانگ منتشر کرده است، به نظر می‌رسد این موشک‌ها از روی یک قطار شلیک شده باشند، نه یک پرتاب‌کننده متحرک.

براساس این گزارش، مانور‌های مذکور با هدف افزایش قابلیت برخورد شدید چند وجهی همزمان با نیرو‌هایی که ما را در زمان انجام عملیات نظامی ضروری تهدید می‌کنند سازماندهی شد.

پایگاه کی‌سی‌ان‌ای گزارش داد: این شلیک آزمایشی همچنین برای تأیید عملی بودن سیستم موشکی راه‌آهن مستقر در عملیات برای اولین بار برای قضاوت در مورد آمادگی رزمی و دستیابی به مهارت در صورت جنگ واقعی انجام شد. همچنین پاک جونگ-چون، عضو هیات رئیسه دفتر سیاسی حزب حاکم کارگران به همراه دیگر مقام‌های ارشد این مانور‌ها را نظارت کرد.

22.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy