Sunday, Sep 19, 2021

صفحه نخست » گندِ کار اتاق های چند هزار نفره عوامل حکومت در آمد: مخاطبان چند هزار نفره همگی «فیک» بودند!؛ ف. م. سخن

B62C2B68-640F-4DDC-9FC1-F0590A4E622A.pngاسلامیون و خاصه حزب اللهی های حکومتی و عوامل امنیتی، ید طولایی در دروغ گویی و دروغ سازی و تزریق دروغ دارند. باید هم این طور باشد: برای حفظ یک حکومت مستبد، دروغ یکی از واجبات است. حال شما اسم ات اسم پیامبرانه باشد و نام ات امام، یا شیطان رجیم باشی و اسم ات فلان، فرقی نمی کند؛ وقتی پا در عرصه ی سیاست می گذاری باید اهل دروغ و ریا باشی والّا دیگر چرا مستبد بودن و از مردم و افکار عمومی و رسانه های آزاد هراسیدن؟

باری. پروژه ی امنیتی های حکومت نکبت اسلامی، برای تحمیل عقاید خود و تخریب مخالفان با رشد رسانه های اینترنتی ابعاد وسیعی پیدا کرده است.

آخرین ابزار اینترنتی برای ابراز عقیده ی آزاد ایرانیان، «کلاب هاوس» است که امنیتی های حکومت سعی کردند در طول ماه های گذشته آن را نیز مالِ خود کنند.


ما در مقابل این نفوذ خرابکارانه با قلم و نیز ارتباط با اصحاب کلاب هاوس ایستادیم، و نقش امنیتی های حکومت را آشکار کردیم.

نتیجه این شد که مشخص شد، امنیتی هایی که روم های چند هزار نفره به راه می انداختند و موجب دلسردی مخالفان می شدند -که در مقابل روم های چند هزار نفره حکومتی ها، تعداد مخاطبان شان به چند صد نفر نیز نمی رسید-، مراجعان و مخاطبان شان همگی «فیک» و «دروغین» بوده و با اقدامات ما، مسوولان کلاب هاوس، به این موضوع پی بردند و با ضربه ای جانانه، «فیکستانی» که این آقایان مدعیان راستی و درستی به راه انداخته بودند، دستکم به طور موقت نابود کردند.

امروز شاهد دست و پا زدن عوامل حکومت که ضربه کاری و رعد آسای کلاب هاوس موجب فرو ریختن طرفداران دروغین شان شده بود بودم، و چه توجیه ها و تفسیر ها و ادلّه ای که برای اولا، استفاده از مخاطبان فیک و ثانیا، علت ریزش این مخاطبان نمی آوردند که بی شباهت به دست و پا زدن جانور در حال غرق شدن در باتلاق نبود.

به آقای فرید مدرسی که یکی از سران بزرگ فیکستان کلاب هاوس فارسی بوده است و با تشکیل روم های چند هزار نفره موجب دلسردی مخالفان حکومت در این پلتفرم می شده است، تسلیت می گویم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy