Wednesday, Sep 22, 2021

صفحه نخست » مرگ دبیر تکواندو قم، سه روز پس از مراسم عزاداری ویژه فدراسیون

dead_092221.jpgایران وایر - «محمدرضا سلیمانی مطلق» دبیر هیئت تکواندوی استان قم به دلیل آن‌چه باشگاه خبرنگاران جوان «نارسایی کبد» عنوان کرد، درگذشت.

«بهرام سرمست»، استاندار قم در پیام تسلیت خود، محمدرضا سلیمانی مطلق را از نیروهای یگان حفاظت نیروی انتظامی و از ماموران حفاظت استانداری معرفی کرد. در مورد محمدرضا سلیمانی که از منصوبان «محمد پولادگر» رئیس فدراسیون تکواندو ایران بود گفته می‌شد که از نیروهای امنیت اطلاعات سپاه بوده که در سال‌های گذشته به نیروی انتظامی مامور شده بود.

۲۶ شهریورماه، سایت رسمی فدراسیون تکواندو از برگزاری مراسم عزاداری، مداحی و سینه‌زنی برای سلامتی و شفای محمدرضا سلیمانی مطلق، دبیر هیات تکواندو این استان خبر داده بود. سایت رسمی فدراسیون تکواندو همچنین نوشته بود برای سلامتی عاجل آقای سلیمانی مطلق، یک گوسفند نیز ذبح شده بود.

سه روز پس از این مراسم دبیر هیات تکواندو استان قم درگذشت.

محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو ایران، از روحانیون تحصیل کرده در حوزه علمیه قم است که از سال ۱۳۷۹ تاکنون ریاست این فدراسیون را بدون وقفه در اختیار دارد.

از او واکنش‌ها و تصمیماتی خاص در راس فدراسیون تکواندو به یادگار مانده است. با آغاز همه‌گیری کرونا، گروهی از تکواندوکاران سرشناس ایران با ساخت ویدیویی به چالش «درخانه بمانیم» پیوستند. آقای پولادگر این ویدیو را نشانه‌ای از «تهاجم فرهنگی» خواند و با دستوری ۱۰ ماده‌ای به هیات‌های تکواندو استان‌ها خواهان برخورد با ورزشکاران خاطی و فعال در شبکه‌های مجازی شد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

در این ابلاغیه به‌تمامی روسای هیات‌ها دستور داده شده بود که ورزشکاران را به مواردی مانند «رعایت شئونات اسلامی در روابط محرم و نامحرم»، «رعایت شئونات اسلامی در فضای مجازی»، «پایبندی به سیاست‌های خارجی جمهوری اسلامی در ورزش»، «پرهیز از حرمت‌شکنی»، «اجتناب از مدل‌های آرایشی و پیرایشی»، «پرهیز از بازنشر و تبلیغات اخبار رسانه‌های معاند انقلاب»، «پرهیز از شرکت در مصاحبه آنلاین با افراد ناشناس» و «عدم حضور در کمپین‌های ناشناخته» اجبار کنند.

محمد پولادگر همچنین مسابقات «تلفیقی تکواندو و قرآن‌خوانی» را در سال ۱۳۹۸ با بودجه‌ای بیش از ۸ میلیارد تومان در ایران برای ورزشکاران نوجوان و جوان برگزار کرده بود. مسابقاتی که ورزشکاران پس از مبارزه باید در رقابت قرآن‌خوانی شرکت می‌کردند.

محمدرضا سلیمانی مطلق، دبیر متوفی هیات تکواندو قم، از نزدیک‌ترین مدیران به آقای پولادگر بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy