Thursday, Sep 23, 2021

صفحه نخست » آتش‌سوزی گسترده و انفجارهای پی در پی در شیراز

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، حاکی از وقوع انفجاری مهیب در خیابان «محراب» واقع در نزدیکی فروگاه «دستغیب» شهر شیراز است. علت این حادثه هنوز مشخص نیست.

ایران وایر - رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز از آتش‌سوزی گسترده و انفجارهای پی در پی در یک گارگاه غیرمجاز سوخت‌گیری گاز در این شهر خبر داد.

این انفجار ساعت ۱۳ و ۳۶ دقیقه به وقت محلی در خیابان «محراب» شیراز رخ داد و بر اثر این حادثه، سه نفر از کارگران این کارگاه به شدت دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شدند.

بر اساس تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، دود غلیظ و سیاهی از محل آتش‌سوزی به هوا برخاسته است و شهروندان از شنیدن چند صدای انفجار خبر داده‌اند.

«محمدهادی قانع»، رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز در توضیح این روی‌داد گفت: «آتش‌سوزی در یک کارگاه ۲۰۰ متری به وقوع پیوسته بود که با کاربری انبار، فروش و شارژ سیلندر ال‌پی‌جی فعالیت می‌کرد و تعداد زیادی سیلندر گاز مایع ۱۱ کیلویی، پیک نیکی و ۵۰ کیلویی در آن نگه‌داری می‌شد.»

قانع ادامه داد: «این کارگاه در منطقه مسکونی و به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کرد که نشت گاز از یک سیلندر در مجاورت شعله باز منجر به انفجارهای شدید و پی در پی شده و خساراتی را به منازل مسکونی وارد کرده بود.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت در حال حاضر آتش خاموش شده است و نیروهای آتش‌نشانی مشغول ایمن‌سازی محل و لکه‌گیری و جابه‌جا کردن سیلندرها هستند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy