Sunday, Sep 26, 2021

صفحه نخست » جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران جهان دانش را منفجر کرد!؛ ف. م. سخن

9B5E7CA8-C853-436C-BBAB-3E5D07BA75AC.pngفرمانده کل سپاه پاسداران کیست؟
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی.

حسین سلامی کیست؟
او کسی ست که کرونا یاب مستعان ۱۱۰ را «شخصا» معرفی کرد و کاربرد آن را بیان کرد.

مستعان ۱۱۰ چیست؟
مستعان ۱۱۰ همان درِ قابلمه ای ست که یک رند کلاهبردار در انگلستان به عنوان دستگاه توپ گلف یاب معرفی کرد و بعد این دستگاه دست به دست در جهان چرخید به دست سردار سلامی رسید که می تواند از فاصله ۱۰۰ متری ویروس کورونا را شناسایی کند و چون چند منظوره است می توان با آن مواد مخدر و سوخت قاچاق را نیز کشف کرد.

معاون سردار سلامی کیست؟
سردار دریادار پاسدار علی فدوی.

او چگونه توانست مرزهای دانش بشری را جا به جا کند؟
او بعد از سال ها پنهان کاری دیروز بالاخره لب به سخن گشود و جهانیان را مطلع کرد که اسلام عزیز، سال ها پیش، در زمان ابن عربی موضوع علم کوانتوم را کشف کرده و سپاه معظم انقلاب اسلامی سال ها پیش از کشف این علم توسط غربی ها این علم را بلد بوده و حتی رایانه های کوانتومی اختراع کرده است.

داداش! جوری صحبت کن ما هم بفهمیم! علم کوانتوم یعنی چی و رایانه کوانتومی یعنی چی؟!
نوکرم! مخلص ام! ببخش منو! دانش بشری تا اوایل قرن بیستم، با فیزیک و مکانیک کلاسیک سر و کار داشت. بعد، دانشمندان کافر غربی دیدند که وقتی ذرات تشکیل دهنده اتم را بررسی می کنند، این ذرات رفتارهایی از خودشان نشان می دهند که با فیزیک کلاسیک قابل توجیه نیست. مثلا نمی شد فهمید که فوتون ها که ذرات نور را تشکیل می دهند خاصیت شان موجی ست یا ذره ای، فلذا، رشته ای به نام مکانیک کوانتوم به این رفتار عجیب غریب ذرات اتمی پرداخت.

خب حالا منظور! رایانه کوانتومی یعنی چی؟
اما رایانه کوانتومی، رایانه ای است که نه بر اساس ذخیره و پردازش الکتریکی کار خودش را انجام می دهد بلکه بر اساس ذخیره و پردازش کوانتومی و ذرات ریز اتمی عمل رایانش را انجام می دهد. (حالا زیاد به مغزت فشار نیار که رایانش یعنی چی!) نتیجه این می شود که این رایانه ها هزاران هزار بار سریعتر از رایانه های امروزی و سوپر کامپیوترهای امروزی کار می کنند و مغز آدم را هم در جیب شان می گذارند. مثلا رایانه های کوانتومی یک میلیارد برابر سوپر کامپیوترهای امروزی قدرت پردازش اطلاعات دارند و غیر از صفر و یک که مبنای محاسبات رایانه ای ست، وسط صفر و یک که هزاران هزار مورد می تواند باشد را محاسبه می کنند.

یعنی سپاه پاسداران طبق گفته سردار سرلشکر فدوی چنین چیزی کشف و اختراع کرده؟!
بله. باور نمی کنی، ویدئو را ببین!

یعنی ما که قشنگ ترین ماشینی که می تونیم بسازیم پراید است و تازه قطعات و دستگاه ریخته گری آن هم از خارج وارد می شود چنین چیزهایی ساخته ایم؟!
آره دیگه! به چه زبونی سردار فدوی بگه چنین چیزی ساخته است! زیاد سوال کنی می گیرم می زنمت ها!

خب حالا شما ناراحت نشو! در اسلام عزیز چجوری این موضوع وجود داشته؟
وارد معقولات نشو دیگه! حالا چون پرسیدی جواب میدم:
داستان معراج حضرت پیامبر را، از مسجد الحرام یعنی همون کعبه خودمون توو عربستان تا مسجد الاقصی یعنی همون که عکس اش پشت اسکناس های ما هست و توو اسراییل (ببخشید فلسطین اشغالی هست) حتما شنیدی. سفر ایشون بر اساس مکانیک کوانتومی بوده. یعنی ایشون توو سه سوت، با الاغ مبارک اش، جناب بُراق، از عربستان به اسراییل رفته بعد به آسمون هفتم. این هم ممکن نبوده مگر بر اساس قوانین کوانتومی! افتاد یا نه؟!

نه نیفتاد! ولی هر چی شما بگی!
من چیزی نمی گم! سردار فدوی میگه! حالا ببین سپاه یعنی چی با این فرمانده مستعانی و با این معاون کوانتومی! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy